Onkelma: En osta enää kirpparilta mitään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turhis

Vieras
Olen ollut innokas kirppiksellä käviä, mutta nyt siihen tuli loppu. Ne tavarat haisee!!

Olen ostanut lapsilleni vaatteita niin koko kaappi haisee ihan kamalalle. Olen ostanut huonekaluja niin eihän niitä voi pitää, kun ne haisee!

Ikävä kyllä. Tahtoisin tehdä ympäristöteon ja ostaa kirpparilta, mutta haju on haittana. Enää en osta kuin uutena.

:)

Olen pessyt, muttei se mitään auta. Tahdon kotiini raikkaan ja ihanan tuoksun, mutta nuo kirppislöydöt hajustavat koko kodin inhottavan hajuiseksi.

Pakko lopettaa tämä kirppisharrastus. Ei auta :( Vai auttaisiko? Onko kenelläkään niksiä tähän?

Opiskelijaäiti-69: En tiedä auttaako se vaihtaminen mitään. Kyseessä todella iso viikkokirppis, jossa pöydät vaihtuu.

Ei tätä ongelmaa ennen ole ollut. Innostuin tästä käytetyn tavaran hankinnasta melko paljon viime vuosina, koska sieltä löytää paljon hyvää ja uutta. Tämä hajuongelma on vaan nyt esteenä. Mitä enenmmän löydät, sen enempi tuoksahtaa! =(

No onko tuoksu kestänyt kuinka kauan? Siis viime vuosien ajan vai vasta nyt? Meinaan siis, että voivat vaatia parit pesukerrat nuo vaatteet. Ja voithan laittaa jonku nraikastimen vaatekaappiin..

No tuon keskimmäisen kaappi on haissut jo jonkin aikaa. Ekaksi en edes tajunnut mistä johtuu. Pesin niitä vaatteita, mutta haju jatkui. Sitten tein koonvaihdossiivouksen siihen kaappiin ja haju lähti. Mulla lapset niin, että aina saa suoraan lyödä nuoremman kaappiin, kun koonvaihdos siivousta tehdään. Haju siirtyi tähän kuopuksen kaappiin niin älli alkoi paukuttaa päässä :)

Nuuhkin kaikki vaatteet ja pahan hajuiset löin laatikkoon, jotka meni autotallin varastoon. Haju loppui. Pääasiassa autotalliin menevät olivat kirppisvaatteita. Samalla hoksasin mistä ällöhaju johtui!!!

Samoiten kävi yhden ihanan lipaston. Aivan mahtava lipasto. Sopii tänne meidän taloon. Aina ku tultiin kotiin, niin se haju. Ajattelin aina ,ettei perkule me voida haista näin pahalle!!! Vein sen lipaston makkariin ja haju siiryi sinne. Joten lipasto jouti autotalliin.

Tää on tosi ikävää. Ostaisin mielelläni kirppareilta, mutta miten ne voi haista niin pahalle. Asumme uudessa talossa, joten tuntuu, että täällä ne hajut oikein korostuu. Ei vuokralla asuessa ole ollut tätä ongelmaa.

Yhteistyössä