Onk toi Räikkönen hiukan täynnä itteensä vai kuvittelenk mä vaa...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vili43
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en taas huomannut tuossa mitään viitteitä siihen, että pää ois täynnä pissaa. Hymyssäsuin kuitenkin vastaili, vaikka jono liikkui. K.päiset diivat käyttäytyy ihan toisin...

Toimittaja ei edes ehtinyt kysyä mitään kun Kimittäjä jo kädellään torjui "ei oo mitään sanottavaa" :headwall:

Kimi on Kimi vaikka voissa paistaisi, ja lähinnä tarkoitan sitä kuvaa mitä hänestä on lehdistö jne luonut.
Ei siellä muitakaan haastateltu lautanen kädessä (enkä oo aikaisemminkaan törmännyt siihen että olisi ruokapöydästä haastatteluun haettu )
Maikkarin haastattelussa oli tosi rento ja ihan oma itsensä.

sitten aina vertaillaan ja ihannoidaan Häkkistä joka on oikeasti täysi sika, kun kamerat sulkeutuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en taas huomannut tuossa mitään viitteitä siihen, että pää ois täynnä pissaa. Hymyssäsuin kuitenkin vastaili, vaikka jono liikkui. K.päiset diivat käyttäytyy ihan toisin...

Toimittaja ei edes ehtinyt kysyä mitään kun Kimittäjä jo kädellään torjui "ei oo mitään sanottavaa" :headwall:

Ei ehkä siinä tilanteessa, kun ollaan sisälle menossa ja jono koko ajan liikkuu. Ei silti ärsyyntynyt tai mitään, eikä kieltäytynyt vastaamasta kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja yyyhh:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
En mäkään tykkäis, jos joku tulee työntää mikrofonia suuhun silloin kun syön :/

Mä katsoin pätkän, jossa viereita haastateltiin ulkona jonossa. Kimillä ei kuulema mitään sanottavaa... Olisi vaan hiljaa, ja odottaisi että äänenmurros menee ohi... kloppi!!

Hiljaahan se just haluaisikin olla :laugh:

Mut sehän on ammatikseen valinnut formuloiden ajamisen, ei toimittajien jatkuvaan kyselytulvaan vastailun ;)

Ja eilen oli juhlimassa Presidentinlinnassa, ei tiedoitustilaisuudessa jossa kymmenet haastattelijat saa kysellä kokoajan kysymyksiä.

Onneks mä en oo julkkis, olis varmaan tooooodella ärsyttävää jos kokoajan joku mikrofonia tunkis naaman eteen :/

Niinhän se on että jos joku suomalainen menestyy niin sitten löytyy aina niitä jotka valittavat, että on noussut hattuun yms. ja jokaista ilmettä tarkkaillaan. Taitaa olla sitä kademieltä. mikä on muuten tosi ruma piirre ihmisessä.
Mun mielestä Kimi esiintyi haastatteluissa oikein hyvin ja rennosti. Ihan ymmärrettävää jos hieman hermot menee kun ei saa edes syödä rauhassa. Olkaa nyt suomalaiset edes hieman ylpeitä niistä ihmisistä jotka ovat tuonneet Suomea maailman kartalle ja kovalla työllä.

Alkuperäinen kirjoittaja ulkosuomalainen:
Niinhän se on että jos joku suomalainen menestyy niin sitten löytyy aina niitä jotka valittavat, että on noussut hattuun yms. ja jokaista ilmettä tarkkaillaan. Taitaa olla sitä kademieltä. mikä on muuten tosi ruma piirre ihmisessä.
Mun mielestä Kimi esiintyi haastatteluissa oikein hyvin ja rennosti. Ihan ymmärrettävää jos hieman hermot menee kun ei saa edes syödä rauhassa. Olkaa nyt suomalaiset edes hieman ylpeitä niistä ihmisistä jotka ovat tuonneet Suomea maailman kartalle ja kovalla työllä.

toisena ulkosuomalaisena peesi tàhànkin!

Mikä ihmeen pakko on aina vetää kateus-kortti esiin? Jos ei tykkää jonkun tavasta vastata toimittajalle, niin heti on kateellinen?! hahah, salli mun nauraa.

en ihmettele että ärsyyntyy jos ei saa syödäkkään rauhassa jne. ja kuulemma nimikirjoituksenmetsästäjiäkin linnassa riitti.. se on musta jo aika outoa että tollasissa juhlissa jonkun vieraan perässä roikutaan nimmareita pyytämässä.. en mäkään viihtys juhlissa joissa ensinnäkään ei saa syödä rauhassa, kokoajan joku joko haastattelee tai ruinaa nimmaria...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
en mäkään viihtys juhlissa joissa ensinnäkään ei saa syödä rauhassa, kokoajan joku joko haastattelee tai ruinaa nimmaria...

Linnanjuhlat ovat kuitenkin aika julkinen tapahtuma... Nimmarien pyytämistä en ymmärrä, mutta haastattelut ym kuuluu kyllä julkkiksen toimenkuvaan tuollakin.

en mäkään viihtys juhlissa joissa ensinnäkään ei saa syödä rauhassa, kokoajan joku joko haastattelee tai ruinaa nimmaria...

Linnanjuhlat ovat kuitenkin aika julkinen tapahtuma... Nimmarien pyytämistä en ymmärrä, mutta haastattelut ym kuuluu kyllä julkkiksen toimenkuvaan tuollakin.

No jos se ei ole kateutta, niin sitten negatiivista ajattelua. Yritä sinäkin katsoa maailmaa ja muita ihmisiä hieman positiivisemmalla tavalla. Jokaisesta ihmisestä löytää vikaa niin luonteessa, ulkonäössä jne jos oikein kaivelee, mutta mielestäni se ei kuulu hyviin tapoihin. On ihan sama onko kyseessä julkkis vai ei.

Mamma italiana, missäpäin vaikutat? Itse asustelen Saksan, Hollannin ja Belgian rajalla.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:

kuuluu kuuluu, mutta ruokapöydässäkin? kyllä Kimi ihan hyvin antoi haastatteluja ja jaksoi kommentoida niissä haastatteluissa joita siellä salissa ym tehtiin..

No jos se ei ole kateutta, niin sitten negatiivista ajattelua. Yritä sinäkin katsoa maailmaa ja muita ihmisiä hieman positiivisemmalla tavalla. Jokaisesta ihmisestä löytää vikaa niin luonteessa, ulkonäössä jne jos oikein kaivelee, mutta mielestäni se ei kuulu hyviin tapoihin. On ihan sama onko kyseessä julkkis vai ei.

Mamma italiana, missäpäin vaikutat? Itse asustelen Saksan, Hollannin ja Belgian rajalla.

Pohjoisessa (mi). Sulla kiva asumispaikka kun lyhyt matka niin moneen maahan

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
No et varmaan kuvittele... mietin meinaa äsken samaa kun luin tämän:
http://www.iltalehti.fi/linnanjuhlat/200712066946888_lj.shtml

No kyllä muakin ketuttais, jos joka paikassa ois media koko ajan ympärillä eikä mitään sais rauhassa tehdä. En mä nyt tiedä liittyykö se mitenkään siihen että onko täynnä itseään vai ei...

no jos on aina toimittajat kimpussa ja mitään ei voi tehdä ilman et joku on koko aika kyttäämässä ni kyl miullakin hermot jossain vaiheessa menis.ja toimittajatkin vois käyttää järkeään että jos on ihminen syömässä ni oottais ees että saa lautasen tyhjäks..eli ihan ymmärrettävä kommentti kimiltä

en ihmettele että ärsyyntyy jos ei saa syödäkkään rauhassa jne. ja kuulemma nimikirjoituksenmetsästäjiäkin linnassa riitti.. se on musta jo aika outoa että tollasissa juhlissa jonkun vieraan perässä roikutaan nimmareita pyytämässä.. en mäkään viihtys juhlissa joissa ensinnäkään ei saa syödä rauhassa, kokoajan joku joko haastattelee tai ruinaa nimmaria...

peesi

Yhteistyössä