Onhan se kiva, että isovanhemmat auttaa, MUTTA...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blah

Vieras

voi jeesus sentään, että siitä pitäisi vähintään olla antamassa heille joku urhoollisuusmitali jokaisella kerralla.

Oli kiva kuunnella, kun anoppi puhelimessa selitti milloin kenellekin tuttavalleen kuinka hän on auttamassa miniää lasten kanssa, ja kyllä on vaan niin raskasta mutta auttaa että saa miniäkin nukkua.

Jepjepjep :whistle: eipä siinä mittään, saapa anoppi leikkiä marttyyria ystävilleen. Minua siis auttoi niin, että oli lasten kanssa 2 tuntia, kun minä nukuin. Sen koko ajan vauva nukkui, ja toinen lapsi oli lukenut kirjoja. Ja anoppi oli niin poikki tästä urakastaan, että koko loppu päivän (ja seuraavankin) muisti kertoa, kuinka hän on nyt niin uupunut ja kuinka hänen pitää saada nyt nukkua kunnon yöunet. Ja uupumus tuli siis tästä lasten hoitamisesta, ei muusta :D

:laugh:

tuli tosta mieleen kuinka oli hiukan noloa kun anoppi suureen ääneen (kännissä ku käki)baarissa(ollessani heitä kuskina maha pystyssä)näytteli masuani jokaiselle vastaantulevalle :ashamed: B)

Mun äiti taas on pari kertaa ollut apuna neuvolakäynneillä kun vauvat olivat ihan pieniä. Voi herranjestas että rupes raivostuttaan kun th multa kysyi jotain ja äitini kommentoi mun puolesta. Sanoin kyllä että hei, multa tässä kysyttiin ja minä tiiän paremmin omien muksujeni jutut. Antaa ihmisille sellaisen kuvan, että on koko ajan auttamassa.

millasta on asua anoppilassa? (asutaan rakennusaika, kun tohon viereen rakennetaan) Kyllä joskus tekis mieli juosta pää edellä seinään.... Mut pakko laskee sataan ja huokailla vaan ;)

Kaikista pahinta on, kun minun anoppini on aina hyvissä aikein, on oikein herttainen jne.. Mutta vaikka oma-aloitteisesti haluaa lapset hoitoon, mainostaa sitten koko yhteiskunnalle heitä hoitaneensa(ja muitakin lastensa lapsia), joten tulee kuva, että aina joutuu hoitamaan. Siispä olenkin tarkoituksella kasvattanut hajurakoa, vaikka lähellä asuvatkin. Kyllästyin. Kummastipa anoppi tulee käymään meillä, että nkee lapset. Mutta mihinkään ei minijä ole tyytyväinen, heh!

Yhteistyössä