Onhan se ihanaa että äitimuori auttaa, mutta nyt kyllä menee hermot!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oli tullut tänne pihatöihin omine lupineen. Käynyt sisällä, pedannut sängyn jne. Näkipä sitten dildonikin kun oli siivonnut yöpöydän päältä tavaroita laatikkoon. Siis voi vee, tekis niin mieli sanoa asiasta hänelle!! Ei hän tällaista usein tee, nyt haluaa auttaa kun mulla on ollut niin pitkiä päiviä töissä ja hänellä eläkeläisenä ei ole muuta kuin aikaa. Jotenkin vaan tuntuu niinkuin yksityisyyteni olis viety, olisi nyt voinut edes ilmoittaa että on omilla avaimillaan meille tulossa. *murrrrrrrr*

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Sinun äitisi??
Tosi röyhkeää.
Pitäisi vähintään kysyä lupa, ennenkuin toisten kotiin menee, vaikka miten omat avaimet on.
Ota avaimet pois.

minun äitini. En mä avaimia pois ota, mutta taidan mainita että olis kiva tietää milloin on tulossa omilla avaimillaan... Tarvitsen kuitenkin hänen apuaan täällä nyt.

Sanopa äidillesi ihan nätisti,että olisi kohteliasta aina etukäteen ilmoittaa, jos on aikeissa mennä omia aikojaan asuntoosi. Ja mitä sinun asuntosi avain muuten hänellä tekee?

Mua jo ärsytti se, että anopilla oli tapana tiskata jos oli lapsenvahtina. (Ei enää, kun on enemmän vahdittavaa nuissa epeleissä).

Saahan sitä auttaa, mutta ei toisten kaappeihin mennä sentään! Siivouskomero olkoon poikkeus. Koitan sanoa, että voihan sitä vaikka pestä lattiat, tai saunan tai ikkunat, mutta että menee siivoamaan henkilökohtaisia tavaroita, niin se on hiukan :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Sanopa äidillesi ihan nätisti,että olisi kohteliasta aina etukäteen ilmoittaa, jos on aikeissa mennä omia aikojaan asuntoosi. Ja mitä sinun asuntosi avain muuten hänellä tekee?

Avain on hänellä vara-avaimena, asuu tässä aika lähellä....

Mua ei haittais. Sehän on herranen aika oma äiti! Jos se jotain seksileluja makkarista yhyttäis, niin yhyttäköön...aivan sama. Kunhan ei ala paasata niistä.

Jos mun äitini tekisi jotain tollaista, mä varmaan alkaisin jättämään entistä enemmän "rekvisiittaa" näkyville. Missähän vaiheessa lopettaisi tai olisi pakko kommentoida? Vai pitäisikö alkaa hankkimaan kahleita ja ruoskia makuuhuone täyteen, ennen kuin reaktiota tulisi.

Yhteistyössä