Onhan roskishaamu nega?

• Viestiketjun aloittaja jaiks
  • Ensimmäinen viesti
jaiks
Jos haamuviiva ilmestyy testiin 15min testiajan jälkeen, niin onhan se nega,onhan?
Kaikki kokemukset kehiin, naiset!!
Eikä nyt tarvii mitään viisasteluja, vaan pelkästään omia kokemuksia.

Siiri
Mä olen ymmärtänyt, että muutkin kuin raskaushormoni voi aiheuttaa roskishaamun. Eli silloin parin minuutin kuluttua, tulee viiva raskaushormonista ja myöhemmin voi aiheuttaa muut virtsassa olleet hormonit. Tietty, jos teit testin, koska kuukautiset ovat myöhässä, niin kannattaa varmaan tehdä uusi testi parin päivän päästä. Mä olen saanut roskishaamuja ovulaatiotesteihin, mutta en ole pitänyt niitä luotettavina, mutta varmaksi en tietenkään voi sanoa...

jaiks
Mulla alavatsaa särkenyt nyt muutaman viikon, huonoa oloa aamuisin, hajuherkkyyttä. Aivan kuten kolmessa edellisessäkin raskaudessa. Ja koskaan en ole testiin aiemmin saanut roskishaamua, mutta koskaan plussatestit eivät myöskään ole olleet kovin vahvoja plussia.
Hormonikierukka on, eikä kuukautisia ole ollut yli vuoteen.

Tähti
Jos olisit ollut jo monta viikkoa raskaana, et olisi enää millään saanut roskishaamua vaan kunnon viiva olisi tullut. Kohdunulkoinenraskaus saattaisi "oireilla" haamuraskaustesteillä, mutta käsittääkseni se on todennäköinen lähinnä kuparikierukkaa käytettäessä.

Siiri
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:
Mulla alavatsaa särkenyt nyt muutaman viikon, huonoa oloa aamuisin, hajuherkkyyttä. Aivan kuten kolmessa edellisessäkin raskaudessa. Ja koskaan en ole testiin aiemmin saanut roskishaamua, mutta koskaan plussatestit eivät myöskään ole olleet kovin vahvoja plussia.
Hormonikierukka on, eikä kuukautisia ole ollut yli vuoteen.
Kyllä aika vahvasti raskausoireilta vaikuttaa.. Vie terveyskeskukseen näyte tai osta digitaalinen raskaustesti, jonka kanssa ei tarvitse arpoa, mikä on testin tulos.

jaiks
Pitää varmaan varmuuden vuoksi tehdä kunnon testi lähipäivinä!

Minulla on siis kolme lasta ennestään, ja heistä kaikista olen saanut kunnon plussan vasta viikoilla 10-12. Sen taki olisi periaatteessa mahdollista että nytkään en heti plussaa tule. Äh, en tiedä.

Yhteistyössä