Ongelmiako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

surullinen

Jäsen
03.08.2004
199
0
16
Mä en ymmärrä Olen naimisissa ja meidän seksi suhde on ollut aina toimiva ym. Nut kuitenkaan puoleen vuoteen mun mies ei ole halunnut mua ei halaile ei suukottele ym.. ole aikas hyvännäköinen nainen ensimmäinen lapsi syntyi vuos sitten. Mikä on ongelma ei ymmärrä. Mies sanoo vain että ei ole mikään että on hieman masentunu ja väsyny mut musta tuntuu selityksiltä?????? :'(

Jos mies sanoo olevansa masentunut ja väsynyt, eikä seksi maita, niin on paras nostaa kissa pöydälle ja puhua asiasta. Siihen tätyy olla jokin syy. Ei sitä vaan yhtäkkiä masennuta ja väsytä. Mieti kaikki mahdolliset syyvaihtoehdot ja kysy niitä.

Oletko itse ollut joskus se osapuoli jolta seksi kinutaan? Antaako hän maistaa omaa lääkettäsi?

Itselläni tulee heti mieleen, kun miehestä on kyse, toinen nainen.. Ihastus työpaikalla (tai jossain muualla)? Voisiko olla mahdollista? Ei siltäkään vaihtoehdolta kannata silmiään ummistaa.

Ei aina miestäkään haluta. Kaikilla on niitä kausia, ettei vaan hirveemmin tee mieli. Mutta kannatta jutella asiasta. Ei todellakaan aina tarkoita, että olisi toinen nainen!

Yhteistyössä