ongelmia talofirman kanssa

onko muilla ollut ongelmia talofirman kanssa? Ja minkä laisia ongelmia?


Talon rakennus alkoi 1viikkoa sovittua liian myöhään

Rakentajat määrättiin toiselle työmaalle vaikka meitin pytinki on puoli tiessä

Pystytys ajaksi luvattiin 6päivää nyt on menny jo yli

Työmaa seisoo 2 päivää

Puuttuu tavaraa

ikkunaa ei ollu muutettu sellaseksi kun oli sovittu (yksi ikkuna vääränlainen)

Asennuspäällikkö myönsi että han oli arvioinut väärin pystytys ajan mutta väitti ettei asennus porukalle kuulu tiettyjä töitä vaikka myyjä oline luvannut!

mieheni piti itse laittaa tiilikatto kun osaa mutta nyt on loma mennyt kun asennus tökkii ja joutuu teettää katon muilla ja on melko kallista (meille tulee mansardikatto)

Mitä pyytää korvaukseksi? Ja miten paljon?
 
Pupu Tupuna
meilläkin pystytys keskeytyi,kun miehet meni viikoksi välillä muualle. tosi oli jo vesikatossa silloin,puuttui vaan tiilikate.

myöskin puuttui tavaraa, tulivat sitten myöhemmin

reklamoitiin joistain pienistä jutuista, vielä on homma kesken etten tiedä miten käy
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 12:27 raputitirallaa kirjoitti:
onko muilla ollut ongelmia talofirman kanssa? Ja minkä laisia ongelmia?


Talon rakennus alkoi 1viikkoa sovittua liian myöhään

Rakentajat määrättiin toiselle työmaalle vaikka meitin pytinki on puoli tiessä

Pystytys ajaksi luvattiin 6päivää nyt on menny jo yli

Työmaa seisoo 2 päivää

Puuttuu tavaraa

ikkunaa ei ollu muutettu sellaseksi kun oli sovittu (yksi ikkuna vääränlainen)

Asennuspäällikkö myönsi että han oli arvioinut väärin pystytys ajan mutta väitti ettei asennus porukalle kuulu tiettyjä töitä vaikka myyjä oline luvannut!

mieheni piti itse laittaa tiilikatto kun osaa mutta nyt on loma mennyt kun asennus tökkii ja joutuu teettää katon muilla ja on melko kallista (meille tulee mansardikatto)


Pyytää saa mitä vaan..todennäköisesti eivät kuitenkaan maksa kun sen mitä haluavat.

Oliko teillä Omatalo?

Meillä puuttui ikkunat jotka kyllä myöhemmin käytiin asentamassa(olisi kuulunut olla valmiina), joten työmaa ei sen vuoksi seisonut.Meillä Kannustalo ja ikkunoista saatiin kyllä ihan ok korvaus.

Meillä muuten kanssa mansardikatto, jonka mies itse asentanut (asentaa vieläkin).Vaikea on kyllä itse tehdä..
 
Meillä on kalssikko talot!

Tänään sitten tulee tuo myyjä miehen puheille! Viime viikon ja alkuviikon jo luvannu tulle mutta ei oo näkyny! Saas nähä tuleeko tänäänkään veika kuinka lupailee!

Kun olis tajunnu että ei pidä uskoa mitä puhutaan vaan vaatia kaikki selvästi paperille! Mutta kyllähän suullinen sopimuskin on virallinen minun ja monen muun mielestä!

Ja kun talo myyjäkin myöntää että on luvannu! Ja siitä on maksettu!

Meillä kyllä olisi viellä oikeus purkaa soppari että vievät tavarat pois ja ottaatoisesta firmasta! Mutta siinä menee aikaa viellä enemmän! JA olisi aika iso homma! Mutta ei tätäkään viitti niellä :\|
 
Eikös ole muita?

meillä tosiaan kävi tuo talomyyjä sitten eilenä ja ei muuta sanonnu kun voi voi! Hän ei voi mitään luvata.. Heille on tärkeetä tyytyväinen asikas mutta ei hän voi asialle mitään!

Kyllä sapettaa!


Olin kysellyt eilenä samasta aiheesta suomi 24 ja talo myyjällä oli tulosteet kyseisetä keskustelusta mukanaa! Ja miehelleni sanoi että netssäkin puhutaan asiasta ja hän ei halua enempää negatiivista julkisuutta!
 
no siinähän saa muutkin kuulla sen firman ongelmista. kyllä jokaisella on oikeus kertoa omista kokemuksistaan.
kannattaa ottaa yhteys kuluttaja-asiamieheen jos firman kanssa ei päästä sopimukseen alennuksista, sellainenhan teidän kuuluu saada kun homma ei pysy aikataulussan ja on puutoksia. K-asiamies voi myös opastaa teitä kohtuullisien korvausvaatimusten suhteen.
ne firmat joiden hommat hoituu kunnolla eivät saa negatiivista palautetta netissä tai missään muuallakaan.
asiakas jota kohdellaan huonosti kertoo tarinansa 7:lle ja jota kohdellaan hyvin kertoo yhdelle, jos sillekään =)
 

Yhteistyössä