Ongelmia Satusiivet kirjakerhossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyyntynyt

Vieras
Hei!

Onko muilla ollut ongelmia tuon Satusiivet kirjakerhon kanssa? Mulle tuli tänään jälleen paketti (toinen peräkkäin) niin että ei oo tullut yhtään sähköpostia (=kerhokirjettä).

Viimeksi kun näin kävi, soitin kirjakerhoon ja sanoin että minulle ei ole tullut kirjettä, eikä muistutusta, eli näinollen en ole voinut kirjapakettia perua. Väittivät vain, että heidän tietojärjestelmässä lukee, että kirje lähetetty. Epäilen!!!

Ja nyt sit taas sama homma. Kiva vaan, kun kolmesta peräkkäisestä palautuksesta joutuu ulos ja maksamaankin vielä.. täytyy ruveta käymään siellä kerhosivuilla kerran viikossa että milloin voi perua.

ÄLKÄÄ SIIS HYVÄT IHMISET LIITTYKÖ TUOHON - TÄYTTÄ HUIJAUSTA!!!

Onko siis muilla ollut samoja kokemuksia?

Kiva vaan seikkailla siellä sivuilla aina kattelemassa että milloinkohan vois perua.. kun niitä päivämääriäkään ei ole missään tiedossa etukäteen.

Ei muuta kun jälleen valituspuhelua sinne.. nyt siellä sivuilla voi muuten perua seuraavan - kannattaa käydä niin ei tuu ongelmia!

Mulle tulee sähköpostin välityksellä tiedotus seuraavasta paketista ja sitten ainakin yksi muistutus perumisesta. Että ei mitään valittamista. Paitsi kahdessa kirjakerhossa, myös tuolla, oli vaihtunut osoite isovanhemmille, kun postin sinne siirsimme kuukaudeksi. Sai sitten vähän miettiä, että mikäs se meijän postinumero nyt onkaan. :D

Yhteistyössä