M
Meikku832
Vieras
RD diagnosoitiin heti raskauden alussa,oli edellisessäkin raskaudessa. Olen normaalipainoinen ja vauva kasvaa hiukan käyrien alapuolella.
Nyt alkaa rv 30.
Sokerit ovat olleet ihan ok,harvoin koholla. On riittänyt että mittaan kahtena päivänä viikossa neljä kertaa.
Eilen oli hirveä jano koko päivän,ja tänä aamusta lähtien sokerit ovat olleet koholla. Paastoarvo ok,aamupalan jälkeen 8,3. Aamupala sama kuin ennen,mutta tuon janon takia join myös maitoa lasillisen.Nostaako maito noin paljon???
neuvolaan pääsen soittamaan vasta ensi viikolla,miten akuutti tämä tilanne on?
Äsken mittasin taas ruuan jälkeen niin yli 10 oli arvo
Nyt siis näyttää että arvot alkavat nousta.
Olen syönyt normaalisti koko raskauden ajan,ja nyt en pääse kauppaan ennen maanantaita.Ei siis onnistu edes pelkkä salaatin syönti,ei ole kun tomaattia ja kurkkua....
Nyt alkaa rv 30.
Sokerit ovat olleet ihan ok,harvoin koholla. On riittänyt että mittaan kahtena päivänä viikossa neljä kertaa.
Eilen oli hirveä jano koko päivän,ja tänä aamusta lähtien sokerit ovat olleet koholla. Paastoarvo ok,aamupalan jälkeen 8,3. Aamupala sama kuin ennen,mutta tuon janon takia join myös maitoa lasillisen.Nostaako maito noin paljon???
neuvolaan pääsen soittamaan vasta ensi viikolla,miten akuutti tämä tilanne on?
Äsken mittasin taas ruuan jälkeen niin yli 10 oli arvo
Nyt siis näyttää että arvot alkavat nousta.
Olen syönyt normaalisti koko raskauden ajan,ja nyt en pääse kauppaan ennen maanantaita.Ei siis onnistu edes pelkkä salaatin syönti,ei ole kun tomaattia ja kurkkua....