Ongelmia nimen kanssa ;DD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Danielaah -94
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Danielaah -94

Vieras
Eli siis laskettu aika ens viikolla =S Ja tyttö tulee:)) Yksi nimi vaihtoehto on Leonie. Mutta ongelma on, lausutaanko Leonie ihan "leonie" vai "leonai" vai miten??

Sori tosi tyhmä kysymys, mutta kai se pitäis tietää ennen ku lapselle nimeks antaa :D

oih, onnea:) Sun nimestä päätellen oot vasta peruskoulun vikalla luokalla :0, mutta ei kai siinä sit mitään..

Mä en kyllä osaa sanoa mitään tuohon nimeen :/

Mitä helvettiä te alatte siinä toisen nimi ehdotusta mollaamaan?? ei teillä varmaan paljon hienompia nimiä ole --'

Voi anteeksi että en halua lapseni nimeksi mitään Päiviä tai jtn hirveetä perisuomalaista nimeä kun itsekkin olen puoliksi espanjalainen.

Ja kiitos teille jotka alko pilkkaamaan mun ikää. Vahinko oli, mutta en lasta tappamaan ala.

Leonie on todella kaunis nimi. mutta ei sitä osaa Suomessa kukaan lausua. Olisit koko ajan korjaamassa miten se oikeasti lausutaan... Paitsi ettet osaa itsekään. Se on Liouni, niin kuin Naomie on Neioumi.

Siis täällä on niin ihmeellistä porukkaa aina näitten juttujensa kanssa. Koskaan ei mikään ole hyvä! Joko oot liian nuori tai sitte liian vanha tai sitte ihan muuten vaan "epäsopiva" "epäkypsä" äidiksi. Hitto jos joku tulee tänne kysymään jotain mielipidettä jostain nimestä, niin heti se teilaaminen alkaa.. Menkää oikeesti itteenne!

Alkuperäinen kirjoittaja Danielaah -94:
Voi anteeksi että en halua lapseni nimeksi mitään Päiviä tai jtn hirveetä perisuomalaista nimeä kun itsekkin olen puoliksi espanjalainen.

Vaikka olisit puoliksi marsilainen niin kai sun nyt pitää tietää miten lapsesi nimi lausutaan :D
(joojoo, ihan selkeä provohan tää on)
Mä oon aikoinaan tavannut suomalaisen naisen jonka puoliturkkilainen lapsi oli äidin mukaan "Siktem". Paitsi että se oli kyllä "Tsiidem"... :D. Çigdem oli lapsen nimi siis.

Yhteistyössä