Ongelmia kaksin kappalein.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NLHE
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NLHE

Uusi jäsen
20.08.2008
1
0
1
Terve.

Olemme avopuolisoni kanssa olleet yhdessä reilu vuoden päivät.
Pari ongelmaa on seurannut alusta tähän hetkeen asti, joita ollaan
omatoimisesti yritetty selvittää, toivottavasti täältä saa joitain vinkkejä.

1.

Puolisoni kipu.

Hän antoi neitsyytensä minulle n. vuosi sitten ja oli selvää, että hänellä oli normaalia paksumpi immenkalvo. Se saatiin repeämään monen yrityksen jälkeen, ja toki tiedostimme, ettei kipu kaikkoa ihan yhtä nopeasti kuin ohuemman omaavilla. Lisättäköön että itse immenkalvo tuskin enää aiheuttaa kipua

Oletin tosin, ettei kipu yli vuotta voi kestää, mutta edelleen on otettava hyvin varovaisesti, ettei tuska lamauta henkeä. Välillä kipu tulee helpommin ja on voimakkaampaa, välillä lähes kivutonta. Jännitys tuskin on avain tähän.

On myöskin muodostunut tavaksi, että nuolen hänet 2 kertaa O:n, jota ennen tietenkin halailua, suutelua ym. hyvän aikaa, joten kosteuden puutteen voidaan heti sulkea pois. Lisäks ainoa asento missä hän pystyy olemaan, on selällään. Jostain syystä ratsastus/takaa, ovat äärettömän kivuliaita hänelle.

Puolisoni on sen verta pieni, että en mahdu läheskään kokonaan hänen sisään, vaikka en mikään metriheikki olekkaan.

2.

Anorgasmia.

Tämä onkin sitten allekirjottaneen ongelma. En ole koskaan saanut muuten kuin oman käden kautta. Tätä olen yrittäny ratkasta pidättäytymällä pitkiä aikoja, mutta tästäkin huolimatta olen vain kerran ollut lähellä, ja 'olin lähellä', noin 20 minuuttia, mutta eivät uskalla tulla ulos.

En ole koskaan ollut mikään minuuttimies, mutta luulisi, että 2 tunnissa saisi jotain aikaseksi. En tietenkään nykyisen puolisoni kanssa voi täysin vapautuneesti liikehtiä, mutta tämä ei ole edes puoliksi syy tilanteeseen.

Vaikeita ongelmia, mutta yrittänyttä ei laiteta. Toivottavasti keskustelu ylittää 24-tason.

Alkuperäinen kirjoittaja NLHE:
Hän antoi neitsyytensä minulle n. vuosi sitten ja oli selvää, että hänellä oli normaalia paksumpi immenkalvo. Se saatiin repeämään monen yrityksen jälkeen, ja toki tiedostimme, ettei kipu kaikkoa ihan yhtä nopeasti kuin ohuemman omaavilla. Lisättäköön että itse immenkalvo tuskin enää aiheuttaa kipua

Immenkalvon itsetarkoitus ei ole revetä, ehkäpä tuo väen väkisin revettäminen on aiheuttanut jotain mitä ei kuulu.

Alkuperäinen kirjoittaja Squirrel:
Alkuperäinen kirjoittaja NLHE:

Immenkalvon itsetarkoitus ei ole revetä, ehkäpä tuo väen väkisin revettäminen on aiheuttanut jotain mitä ei kuulu.

Suosittelen pikaista gynellä käyntiä. Ei ole normaalia. :|

Yhteistyössä