Ongelmana RUNSAS SYLJEN ERITYS!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nieleminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noh, pitääpä tämäkin asia ottaa esille, kun menen lääkärille jahka saan ajan. Jotenkin olen ajatellut, että kun nämä vaivat on ollut niin kamalan pitkään, niin jos ne olis tosi vakavia, olisin jo kuollut. Mutta syöpä nyt ei ihan hetkessä kehitykkään...

Itseasiassa mulla on semmoinen ongelma, että kun juon kuumaa, kylmää tai nyt kun juon valkkarria, niin polttaa ruokatorvea koko matkalta... Ja tämän vaivan huomasin jo kesällä. Samalla alkoi ihme ylävatsakivut, mille ei löytynyt selitystä.
Mutta kun mun kroppa on koko ajan niin kipee, niin en ole jotenkaan ajatellut nopeeta lääkärille lähtöä. Vaikka kävi se mielessä, kun oli niin oudot jutut näiden muiden vaivojen lisäksi.

Siis ei refluksitauti syöpää olekaan, vaan se saattaa olla tosi kauan ja sitten huonolla tuurilla kehittyä jopa syöpä sen vuoksi. Kaikkia muita ikäviä vaivohja siitä saattaa matkan varrella kivun ja epämukavuuden lisäksi tulla, kuten hampaiden eroosiota ja kurkkuongelmia. On todellakin hoitoa vaativa juttu. Googleta lisätietoa. Tähystys ainakin tehdään ja sitten saat varmaankin lääkityksen.

Ja erityisesti se tähystys pitää tehdä nyt, kun on pitkäaikainen vaiva. Aina kun tulee nielemiseen liittyviä ongelmia, niin pitää mennä lääkäriin heti. Tuo kipu on pikaista hoitoa vaativa juttu. Varaa aika lääkäriin pian.

Itsellä ollut kanssa tämä liika syljen eritys ongelma varmaan 5 vuotta. En ole silleen jostain syystä siitä välittänyt mutta nyt kun ajattelen niin on se kyllä aina haitannut mun puhumista ja esim englanti menee ihan sössöttämiseksi tämän takia. Tämä on ehkä yksi suurimpia syitä miksi olen huono puhumaan ihmisten kanssa, olen epäsosiaalinen ja minulla on huono itsetunto. Toinen on pahanhajuinen hengitys. Kaippa se sitten pitäisi lääkäri varata, jos vaikka joskus pääsis näistä itsetunto ongelmista ja psykologisesta huonovointisuudesta eroon.. Ja tossa ei siis tosiaankaan ole kaikki mun ongelmat vaan on kymmeniä muitakin...

Olen 10, viikolla raskaana ja syljen eritys voimistui viime viikolla. Ja minua jopa etoo kun sylkeä tulee kokoajan niin paljon. Pakko sylkeä paperiin, kun nieleminen oksettaa. Sylki on kirkasta, juoksevaa ja hajutonta sekä mautonta, mutta ei vaan voi niellä. Neuvolassa sanottiin, että ei ole epänormaalia. Toivottavasti tämä "oire" katoaa mahd. pian, sillä tämä ällöttää. Muutenkin kokoajan huono olo ja yököttää niin tämä vaan pahentaa. Iltaisin nakerran porkkanan sängyssä, kun tuntuu että se helpottaa. Sama se helpottaako oikeasti vai onko korvien välistä, mut samapa se, kunhan helpottaa.

Ei vika ole korvien välissä.Mulla alkoi viikko sitten tämä että neinaa hukkua syljen eritykseen..E
Enkä tiedä mistä johtuu..Mutta mun asunnossa on ainakin kosteusongelmia eikä sitä oo remontoitu kunnolla.Mulla on mys menee nenä yht äkkiä tukkoon sisällä asunnossani eikä hekan taloyhtiö halua korjata asuntoa kun oon pyytänyt..Niin mun täytyy sen takia muuttaa pois omasta kodistani muualle
koska en halua kokonaan sairastua homeesta.En ole itse pilannut asuntoani vaan Kukkonen joka asui
yläkerrassa päästi vetensä asuntoono ja se Kukkonen sai toisen asunnon sieltä taloyhtiöstä
mutta minä joka olen uhri joudun vaan kärsimään ja menettämään terveyteni...
Ja mulla ei oo ketään puolustajaa.Kuka mua puolustaa?Mä vein näytteitä sinne Hekaan ni ne hukkas ne n
näytteet ja ei anna vaihtoasuntoa mulle.Mulla on ollut Jäytiäisiä ja on edelleen koko ajan
asunnossa ja ne puree muakin ne on kosteusvaurioisten asuntoajen pieniä kuoriaisia.

[QUOTE="Ongelma";28361202]Olin menossa nukkumaan reilu tunti sitten, kun huomasin että pitää sylkeä kokoajan kun en jaksanut enään niellä, avasin koneen ja tulin tutkimaan asiaa.[/QUOTE]

Vieläkö tietsikan näyttö on räkimisen jäljiltä kätevästi luettavissa? :whistle:

17 vuotias tyttö. Menin tossa 5 ja puol tuntia sitte nukkumaan, silmänräpäystäkään en oo nukkunu. Yht äkkiä siis kun makasin sänkyssä niin alko erittyyn sylkeä ihan sikana. Aluks vaan nieleskelin että joo kyllä tää tästä ja yht äkkiä tuliki järkky etova olo kun maha täynnä ilmaa, lopetin nielemisen ja hain mukin jonka täytin puoliks vedellä ja aloin sylkemään sinne. Rupesin lukeen näitä juttuja netistä ja hengenheimolaisia löysin kyllä mutten vastauksia. Nyt makoilen edelleen sänkyssä ja syljeskelen tohon saatanan mukiin.

Itselläni alkoi runsas syljeneritys kierukan asettamisen jälkeen. Joskus on ollut samanlaista vaivaa raskausaikana ja kortisonilääkityksen aikana. Kaikki kolme vaikuttavat hormoonitoimintaan, joten olen liittänyt syljen erittymisen siihen vaikka en ymmärräkään miksi niin käy. Kortisonikuurin aikana ajattelin koko ajan ruokaa -> sylkeä erittyi. Raskausaikana aika varmasti sama - aina nälkä ja ruoka mielessä -> sylkeä erittyi. Kierukan asettamisen jälkeen olen koko ajan miettimässä kotona ruokaa ja paino nousee, ja sylkeä erittyy. Hormonit!!

Allergiaa ihan selvästi
Ei tarvita kalliita allergiatestejä voit testata itsekin
Mee apteekkiin ja osta allergialääkettä
Esim zyrtec, heinix tai benadryl
Ota ohjeen mukaan ja syötyäsi viikon ajan lääkettä huomaat varmasti eron nykyiseen
Lääke alkaa helpottaa jo parissa päivässä

Ruokatorvi ja ruokatorven sulkija. Katso mitä syöt päivällä. Sen mukaan läppä toimii ja sitten kun toimii niin et sylkeä erity niin paljoa. PS. Närästys vaivaa.