Ongelmana oma vartalo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti myös
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti myös

Vieras
Olen hyvin kriittinen oman vartaloni suhteen.Olen n.167cm pitkä ja painan 50kg. Koen olevani hyvin lihava vatsan,reisien ja kasvojen alueelta.
Välillä tajuan että olen kadottanut oikean minä kuvani,koska muut ihmiset huomauttelevat että olen laihtunut vaikka itse koen että olen lihonnut ennemminkin.
Syön joka päivä jotain,paljon herkkujakin,mutta kuitenkin on jonkinlainen tarve tarkkailla ruokaani. Koitan jättää lämpimiä ruokia väliin,tälläkin viikolla olen syönyt ainoastaan yhden lämpimän ruuan päivässä.
Minne minun tulisi ottaa yhteyttä,koska tämä on alkanut minua itseäni jo häiritsemään paljon.
Jopa tupakoin vain sen takia että en lihoaisi,koska tupakka vie nälän:/

Mietis toisin päin.

Kasvata lihasmassaa olkiin, käsivarsiin, takapuoleen, pohkeisiin... Niin posket ja reidet ja massu näyttävät pienemmiltä.
=)

Eli hyvää ja terveellistä ruokaa masun täydeltä niin jaksat jumpata.

nyt on menny siulla tuo tarkkailu turhan pitkälle :ashamed: ,tuolla menolla ruppeet sairastelemaan ihan varmasti,elimistö ei saa ravintoaineita etkä itekään jaksa.jos joku asiasta tietävä vois neuvoa siulle mihin soitella.voimia :hug:

Mitä jos alkasit syödä kaks lämmistä ateriaa päivässä ja jättäsit herkut vähemmälle? Ei tekis niitä herkkuja niin mielikään ja mässyttämisestä tulee herkästi huono omatunto, jos ei kokoonsa o tyytyväinen. Kiinteyttävä jumppa vois kans olla hyvä idea... Tulis varmaan pirteempi fiiliskin. Vaikuttaa kyllä siltä, että oot vaan liian kriittinen itteäs kohtaan... Mitoissa ei ainakaan o vikaa.

Yhteistyössä