H
hermot palaa
Vieras
Mitähän sitä pitäisi tehdä, kun päiväkodissa aloitti nyt elokuun alussa 2v vanha lapsi, joka tönii, tuuppii, tulee iholle, huutaa, repii, läpsii ja puree? Meidän muksut ovat joutuneet hänen hampaisiinsa useasti, kiusaa jatkuvasti meidän kohta 2v vanhoja kaksosia. Ei niin pientä asiaa, ettei tämä tulisi siihen tönimään ja tuuppimaan! Olen itse nähnyt useasti tämän käytöksen, mm alkuviikosta kun päiväkodin ovikello ei toiminut, niin eikös tämä kakara tullut sitten siihen oikein rinta edellä puskemaan meidän muksuja "ei toimi, ei toimi", tönien samalla minkä ehtii. Toinen kaksosista muksahti pepulleen, tarhatäti vieressä. Eikä täti reagoinut mitenkään! Minä käskin tuota kakaraa menemään kauemmas sitten siinä, teki mieli sanoa pahastikin. Toisaalta taas lasten pitäisi kait itse saada hoidettua välinsä kuntoon ilman että äiti on aina hoitamassa hommia, mutta jotenkin minun mielestä tuohon olisi puututtava! Päiväkodissa ätdit sulkee silmänsä totaalisesti, vaikka vieressä tapahtuisi :-o kun olen asiasta sanonut, niin kommentti on ollut "no kun **** on vielä niin pieni!". Mun lapset on pari kuukautta nuoremmat, joten heidän pitää alistua? Kun jos meidän kaksoset edes keskenään vähän vääntää, niin heti ollaan siihen puuttumassa päivähoidon taholta, istutetaan jäähyllä, käsketään pyytämään anteeksi (vaikka eivät vielä edes kunnolla puhu) jne. Ja auta armias kun kerran toinen tuplista kosti ja kävi puremassa takaisin tätä ****:ää niin johan minä sain tämän kakaran äidin silmilleni!
Meidän lapset alkaa jo pelkäämään selvästi tätä kauhukakaraa ja itsellänikin on huumorintaju ja ymmärrys koetuksella mustelmia ja hampaanjälkiä hoitaessani ja lapsiani lohduttaessani.
Meidän lapset alkaa jo pelkäämään selvästi tätä kauhukakaraa ja itsellänikin on huumorintaju ja ymmärrys koetuksella mustelmia ja hampaanjälkiä hoitaessani ja lapsiani lohduttaessani.