Ongelma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isukki77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Isukki77

Uusi jäsen
06.02.2008
1
0
1
Eli meillä on nyt 6,5kk esikoinen. Syntymän jälkeen meillä on ollut seksiä muutaman kerran, ja vaimo on sanonut että nyt ei vaan jostain syystä haluta. Asiasta on keskusteltu, ja olemme yhteistuumin päätyneet vain odottamaan. Mutta mulla vain tahtoo paineet kasvaa..
Miten saisin pyydettyä, että vaimo tyydyttäisi mut joskus esim. käsin?? Tuntuu jotenkin itsekkäältä pyytää tällaista, jos nautinto jää vain yksipuoleiseksi. Meille , tai lähinnä mulle seksi ei muutenkaan ole kovin luonteva puheenaihe, enkä missään nimessä halua loukata vaimoani tässä asiassa. Tiedän, että hän kantaa haluttomuudestaan huonoa omaatuntoa vaikka olen sanonut täysin ymmärtäväni häntä.

Olisiko kellään vinkkejä?? =)

Jospa ihan reilusti kysyisit voisiko vaimo hommam toimittaa käsipelillä kun tilanne eteen tulee? Siihen vaimo voi vastata kiertelemättä käykö vai ei eikä pitäs jääd epäselväksi kellekkään missä mennään.

Tollanen on kyllä tosi rasittavaa..Jos itse ei ole elänyt tilanteessa, jossa itsellä kamalat halut ja toista ei haluta yhtään, niin on vaikee ymmärtää sitä puutteessa olevaa. Jos mulla nyt yhtäkkiä halut lähtis, niin kyllä mä silti yrittäsin pitää mieheni tyytyväisenä. Meillä nyt valitettavasti toisin päin, miestä ei haluta ja ei se kyllä halua mitään tehdä sen eteen, että mä olisin tyytyväinen. Niin, että vaikka yrität pyytää, niin toinen ei siltikään välttämättä ymmärrä helpottaa toisen oloa, eikä katso sitä tarpeelliseksi.

Hankala juttu. Mun mies yleensä ehdottaa ihan suoraan jos kaipaa paijausta ja joskus itsekkin innostun ja se voi johtaa ties mihin, mutta toisinaan tekisn mieli vaan täräyttää miestä nyrkillä otsaan. Riippuu tosipaljon toisen mielentilasta.

Uusimmat

Yhteistyössä