Ongelma?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pimppeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pimppeli

Vieras
Olen kolmekymppinen nainen, ongelmana on ollut oikeastaan aina seksissä se että orgasmin jälkeen seksihaluni katoavat enkä voi esim. sietää suuseksiä (edes saavana osapuolena) ollenkaan.Olen pitkäaikaisessa suhteessa ja seksielämämme on muuten oikein tyydyttävää, mutta ongelmana on tämä äkillinen seksihalun lopahtaminen heti laukeamisen jälkeen?? Onko muilla samaa ongelmaa?Ongelma on ollut myös muiden seksikumppaneiden kanssa.Vinkkejä otetaan vastaan.Ps.näin juhannuksena haluttaa kyllä tavallista enemmän..

Ongelma tuo tuskin on kuin omassa mielessä. Nimittäin vaimoni on samanlainen kun tekin. Orgasmin jälkeen häntä alkaa kutittamaan kaikenlainen kosketus. Itse olen myös samanlainen, että yksi kerta riittää. Meille se ei tuota ongelmaa, kun molemmat tulevat kerrasta tyytyväisiksi. Millainen teidän mies on?

Mielestäni tuo on aivan normaalia.Kun masu on täysi,ei enää halua enempää ruokaa.Siksi kannattaa viivyttää orgasmin tuloa mahdollisimman pitkään ja nauttia esileikeistä.Kunnes tulee se big bang.Itselläni sama juttu.Orgasmin jälkeen ei vähään aikaan halua seksiä.Saa nauttia raukeasta hyvästä olosta kaikessa rauhassa.

Enpä ole enne tuollaisesta ongelmasta kuullut... Itse saan useita orgasmeja peräkkäin... Partnerini on joskus yrittänyt niitä laskea mutta on tainnut mennä joka kerta laskuissa sekaisin, mutta parhaimpina kertoina menee 20 raja rikki...
Itsellänikin on joskus jäänyt yhteen, kun mies on lauennut niin nopeasti enkä ole ehtinyt saada enempää, mutta silloinkin se on johtunut miehestä ei minusta.
Anteeksi vain, mutta tuo kuulostaa minusta ihan oudolle... Toivottavasti opit joskus saamaan useamman se on paljon tyydyttävämpää...
Saatko itsetyydyttämällä useampaa vai jääkö se sillonkin vain yhteen?

Oma vaimoni on myöskin samanlainen, yleensä aina tulee kerran ja kunnolla. Selkä nousee kaarelle ja koko alapää hirttää rajusti kiinni vähäksi aikaa. Itsellä vähän sama juttu. Sitten ollaan molemmat "taju kankaalla" vähän aikaa. Aika harvoin kumpikaan haluaa enää toistakertaa.