ongelma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emme76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja emme76:
löytysköhän täältä ketään niin ystävällistä ihmistä et auttais? voi laittaa yksityisviestiä...

Sori, mutta toivon ettei ole. Iso summa ja jos sossu on laskenut, että pärjäätte niin silloin pitäis pärjätä. Tai sitten lainaatte joltain sukulaiselta, outoa ettei muka kukaan pysty auttamaan? Vai oletteko aiemmin jättäneet maksamatta tms.

Siirtäkää eräpäivää.. ja jos kerran sukulaisia on, kysykää niiltä apua! Oot uusi nikki, tämä näyttää vähän läpinäkyvältä huijaukselta (?) ja toivon ettei kukaan kiltti palstalainen mene tähän...

Meillä vähän sama tilanne juuri tänään, mutta IKINÄ en kehtais keltään tuntemattomalta ruikuttaa rahaa. Mulle piti tulla liitosta tänään rahat, mutta ei tullutkaan. Luulin että tulisivat ja maksoin laskuja vähän etukäteen, niin siinä meni rahat...
Sain sitten vanhemmiltani, tai isän kanssa kävin kaupassa ja tankkasi auton ja sain vielä satasen rahaa. Eikä tarvii maksaa takasin, mutta mulla onkin maailman paras isä <3 (en kyllä siltäkään pyytäisi jos olisi pienituloinen)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siirtäkää eräpäivää.. ja jos kerran sukulaisia on, kysykää niiltä apua! Oot uusi nikki, tämä näyttää vähän läpinäkyvältä huijaukselta (?) ja toivon ettei kukaan kiltti palstalainen mene tähän...

olen just tänään rekisteröityny tänne ennen kyllä käynyt paljonkin vieraana. unohdetaan sit koko juttu jos ei kellään muulla oo koskaan ollu rahat loppu.

Mä en kyllä tuntemattomille ihmisille lainaile...Auton vakuutuksen voit varmasti siirtää soittamalla laskutukseen. Ruokaa kaivelet nyt kaapista, syötte sitä mitä sieltä löytyy. Jos kaapista löytyy tyhjiä pulloja vie ne ja kerää kolikot säästöpossuista. Mulla löytyy aina muutama euro auton keskikonsolista, laukun pohjalta tai takin taskusta, löytyiskö teiltä?

olen just tänään rekisteröityny tänne ennen kyllä käynyt paljonkin vieraana. unohdetaan sit koko juttu jos ei kellään muulla oo koskaan ollu rahat loppu.

Heh. Jos sulle tulee tiistaina rahaa niin uskon, että vakuutusyhtiössä ymmärtävät tilanteen.

Mä en kyllä keksi muuta kuin että jos vakuutuksen eräpäivää saisi vähän siirrettyä, ja sitten jos on pulloja nurkissa niin palauta ne ja jos autoon on jäänyt lojumaan parkkirahoja tms. taskunpohjat läpi... ei tuollaista summaa löydy mutta jos syötte puuroja yms. halpaa ruokaa niin ehkä pärjäilisitten tiistaihin.

No varmaan on monellakin toisinaan loppu, mutta itsepä ne rahat pitää jostain haalia -tai joistain kuluista tinkiä.

No varmaan on monellakin toisinaan loppu, mutta itsepä ne rahat pitää jostain haalia -tai joistain kuluista tinkiä.

niin varmman itse täytyyki, ihan hyviä muutamia neuvoja on tullut. täytyy ny ekaka kattoo toi onko tyhjii pulloi ees muutama

Yhteistyössä