Ongelma on enkä haluaisi loukata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua!!!

Vieras
Täytän pyöreät vuodet perjantaina.En pidä juhlia.Olen raskaana.Mies tietää mutta muut eivät vielä.Tänään kuulin että kaverit ovat suunnitelleet ryyppyjuhlat perjantaiksi meille yllätyksenä!Lapsille on varattu hoito mummolasta eli mummo on mukana juonessa.Juomaa ja ruokaakin kuulemma on varattu.Mitä mä teen ettei kaverit loukkaantuisi?En haluaisi kertoa raskaudestakaan vielä näin alussa rv8+jotain.Mutta mitä sit?Ja mummo on sellainen juoruilija että se kertoo kaikille jos koitan sen saada mukaan juoneen että ei ottaisikaan lapsia hoitoon.Ja lapset intoopiukkana tietty mummolle menossa.

Jospa sulle iskisi perjantaina migreeni. Juhlat voit sitten perua tai voit ilmoittaa, että et uskalla siinä migreenin jälkitilassa juoda alkoholia. Onnittelut vauvasta ja ikääntymisestä!

Voisitkos sä olla "lääkekuurilla" jonka kanssa ei saa alkomaholia nauttia.
Voisittehan siis juhlia ystävien kanssa ihan selvinkin päin.
Nykyään kun ravintoloissakaan ei saa polttaa niin hyvin voi mennä raskaanakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varaan juhlan kunniaksi perheelle laivaristeilyn.

Tää ois muuten hyvä mutta kun vedottiin juhlien järjestämättömyyteen sillä että ei oo varaa mihinkään ylimääräiseen just nyt.

No mut kun halvalla saitte ja halusit sittenkin juhlistaa. Etkä tiennyt mitään mistään suunnitelmista.

No sanotpa syyksi mitä tahansa niin puolet ainakin epäilee raskautta. Olisko se nyt mahdotonta paljastaa ja kertoa että keskenmenon riski on edelleen korkea ettette halua sitä vielä julkistaa pidemmälle.

Oot antibiottikuurilla, etkä voi alkoholia nauttia. Anna muiden nauttia ja juhli selvinpäin mukana! :)

Mut tää on kyllä tosi epäuskottava... kukaan ei usko, niin harvoihin antibiootteihin liittyy tällainen kielto.

Oot antibiottikuurilla, etkä voi alkoholia nauttia. Anna muiden nauttia ja juhli selvinpäin mukana! :)

Mut tää on kyllä tosi epäuskottava... kukaan ei usko, niin harvoihin antibiootteihin liittyy tällainen kielto.

No joka tapauksessa voi sanoa ettei halua ottaa riskiä ja thats it.
Niin mä tekisin, tai vetoaisin migreeniin mutta en haluaisi yllätystä pilata joten lähtisin ainakin kavereiden mukaan ja silloin noi antibiootit ois paras keino :D

Mulla oli pikkujouluaikaan sellanen antibioottikuuri jonka kanssa ei voinu juoda tippaakaan, pikkasen harmitti kun oli pitkästä aikaa mahdollisuus lähteä johonkin. ja sellanenhan voi olla vaikka hammasjuuritulehdukseen (mulla ollu joskus) tms. toi on musta ei kelpo valkoinen valhe ettei sun tarvii paljastaa raskautta =)

Tuo lääkekuuri-tekosyy on jo sama ku tunnustais että raskaana on. Itse ainaki arvaisin heti mistä on kyse :D

sano että sulla on bakteeritulehdus alapäässä ja lääkkeenä flagyl comp emätinpuikot tuon kuurin aikana ei saa juoda ja tuskin ystäväsi alkavat raskautta epäillä tuon stoorin jälkeen.

olin "lääkekuurilla" kun odotin esikoista ja heti ystävät arvasivat! Vanha kunnon paskatauti pelastaa, käsket miehen valehdella jos et itse osaa, että istuit koko yön vessassa etkä jaksa nyt mitään, edes olla jalkeilla. Peiton alle vaan sänkyyn ja ukko ovelle valheita sepustamaan!

sano että sulla on bakteeritulehdus alapäässä ja lääkkeenä flagyl comp emätinpuikot tuon kuurin aikana ei saa juoda ja tuskin ystäväsi alkavat raskautta epäillä tuon stoorin jälkeen.

:D Tämä toimii varmasti! Eikä kukaan halua udella enempää...

Mun mielestä ainakin olisi aika sääli jättää järjestetyt juhlat väliinkään. Joko sepittäisin tarinan ja ottaisin riskin epäilyistä tai kertoisin suoraan. Kerran olen olen ollut uskottavasti ryyppyjuhlissa saman lasin kanssa koko illan, mutta silloin en ollut pääjuhlittava, joten ketään ei tainnut mun lasin sisältö kiinnostaakaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:

:D Tämä toimii varmasti! Eikä kukaan halua udella enempää...

ja jos haluavat, niin kertoo silmät kirkkaana kuinka tavara haisee suunilleen kilometrin päähän kuin mätä silakka.

Entäpä jos kokeilet jotain sellaista että lapsella on vähän jotain tautia etkä halua itse kipeänä sitten häntä hoitaa kun tulee mummon luota kotia.

Tai jos oikein kehtaat niin anna lasten mennä mummolaan ja mene itse sänkyyn makoilemaan oikein nuhjuisen näköisenä. Kun vieraat saapuu niin älä edes nouse sängystä vaan kerro että voi oikeasti todella pahoin. Mies mukaan juoneen. Monikaan ei halua itselleen mahatautia ja ymmärtää liueta paikalta. Ja myöhemmin voit luontevasti syyttää raskaupahoinvointia kun uskallatte kertoa raskaudesta muillekkin.

Harmillinen tilanne, mukava että ystävät viitsii mutta ymmärrän sun mielipiteen. Pitääpä sattua.

Yhteistyössä