V
"vieras"
Vieras
Mulla on yks kaveri, jolla on melkein samanikäiset lapset kuin mulla. Mä tykkään tästä äidistä tosi paljon ja musta ois kiva tavata vaikka vähän useammin. Ongelma on meidän esikoiset, 4v pojat. Tämän kaverin poika on aika raju ja villi ja tulee välillä päälle kuin höyryjuna, mun poika on melko rauhallinen ja on nyt ilmoittanut, ettei halua lähteä tähän perheeseen, koska toinen poika lyö ja potkii. Tämä toinen äiti usein pyytää kylään ja sanoo, että hänen poika niin kaipaa meidän poikaa. Ja mä siinä välissä mietin, että mitä tehdä!
Miten mä ilmaisen tälle äidille, että hänen lastaan kaihdetaan tämän rajuuden vuoksi? Myös muut perheet ilmoittaneet mulle, että eivät mene enää lasten kanssa heille kylään. Koska kai sille jotain palautetta pitäis antaa, ettei kaikki vaan kaikkoa ympäriltä?
Miten mä ilmaisen tälle äidille, että hänen lastaan kaihdetaan tämän rajuuden vuoksi? Myös muut perheet ilmoittaneet mulle, että eivät mene enää lasten kanssa heille kylään. Koska kai sille jotain palautetta pitäis antaa, ettei kaikki vaan kaikkoa ympäriltä?