Naapurin lapset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meille muutti muutama viikko sitten uudet naapurit ja poika sitten meni tänään niille kylään, kun on samanikäisiä lapsia ja täälä maalla kun kaikki lapset juoksevat yhdessä toistensa luona ja pihalla. No poikaa ei alkanut kuulumaan, niin mies lähti hakemaan. Ensimmäisenä naapurin 6-vuotias oli alkanut paiskoa miestä leluilla, sitten 3,5v oli tokaissut: "Isi, mä en tykkää tosta läskipäästä." (tarkoitti siis miestä) ja isä vastasi: "Ethän sä voi sanoa noin, kun et edes tunne sitä" :D Mies oli vaan mumissut, että hauku sitten vasta kun opit tuntemaan :) Seuraavaksi 6-vuotias oli posauttanut pikkuveljeään nyrkillä naamaan ja nenästä oli alkanut tulla verta, isän vastaus: "siitäs sait, kun ärsytit!" :D Eli ei taida meidän poika ihan heti tuonne enää kylään mennä... lapsia on 6-vuotiaan ja 3,5v lisäksi vielä kaksi, 1-vuotias ja 8-vuotias... huh huh :/ Mutta hyville tavoille on lapset opetettu =)

[QUOTE="vieras";23534694]No huh huh,aika villiä menoa.. Onkohan tosiaan niin (tätä olen monesti miettinyt) että mitä useampi lapsi,sitä vähemmän aikaa kasvattaa?[/QUOTE]

Meillä itsellä on myös neljä lasta ja noihin verrattuna meillä meno on todella kesyä ja olin todella ylpeä meidän hyvin kasvatetuista lapsista... =) Omia kasvatustaitoja on tullut lähiaikoina epäiltyä päivittäin (kolme uhmaiässä ja koko ajan kiukutellaan jostain), mutta tänään olin itseeni tyytyväinen :D

Yhteistyössä