E
Ei jaksa
Vieras
Tiedän jo heti alkuun että tää tulee aiheuttamaan närää joissakin ihmisissä,mutta siis mulla on todella kinkkinen ongelma. Lapseni kummi olis tulossa tänne. Ensin hänen piti tulla ilman poikaansa mutta nyt siis poika tuleekin mukana. Ongelma on tämä poika. Siis hän hajottaa ja rikkoo kaiken minkä käsiinsä saa,kaataa ruuat ja juomat lattialle, kiusaa meijän kissaa(kiskoo hännästä ja korvista). Äitinsä ei häneltä mitään kiellä eikä myöskään sotkuja siivoa. En siis suoraansanottuna halua tätä lasta meille! Uskokaa pois,en usjkonut itsekään että sanon näin,mutta mittani on tullut täyteen. Tulevat kuin viiden tähden hotelliin,missä ei tarvitse välittää mistään mitään.
Kehtaanko mä siis sanoa tälle kummille että tulee mieluiten yksin? Tuntuu sekin pahalta,mutta kun en enää keksi muutakaan. Ei vaan oo jatkuvasti varaa kaiken tuhon makseluun mitä tuo poika aiheuttaa.
Viimeks juhannuksena meiltä hajos leluja ja ikkuna. Kun minä kiellän poikaa,niin nenäkäs vastaus kuuluu että "et sä mun äiti oo"
Ja voin vannoa ettei tämä ole mikään provo...senhän sieltä kohta joku tulee ilmoittamaan kuitenkin
Kehtaanko mä siis sanoa tälle kummille että tulee mieluiten yksin? Tuntuu sekin pahalta,mutta kun en enää keksi muutakaan. Ei vaan oo jatkuvasti varaa kaiken tuhon makseluun mitä tuo poika aiheuttaa.
Viimeks juhannuksena meiltä hajos leluja ja ikkuna. Kun minä kiellän poikaa,niin nenäkäs vastaus kuuluu että "et sä mun äiti oo"
Ja voin vannoa ettei tämä ole mikään provo...senhän sieltä kohta joku tulee ilmoittamaan kuitenkin