M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rva:En oo saanu mut ehkä täl viikoll viäl saa vaikka aattona, kun koti hohtaa puhtautta ja masu pullottaa lanttuloorast.
Alkuperäinen kirjoittaja Onerva Rva:Kiva että muistit!!
Itseasiassa kunnolla saanut? Tulin juuri kotiin,ja vilkasin palstalle,Kiihottavaa että! Oma mies oli mukana,nyhräileehän se 20senttisellä sillon tällön,Ei oikeesti saa minuu syttymään? Viimeksi olin Elokuun pippaloissa yksin,iskin sieltä MIEHEN,sen mökillä homma hoitu aamuun asti.Ukolle keksin valheen viipymiseeni?? Olen märkänä sinuun,Jos oot kun kuvittelen?? Hyvää joulua Sauvakävelijä"
Huomenna perjantaiiltana saunan jälkeen Klo: 22.30 Fantasioin työntymisestäsi sisääni!!Toivon että sulla on juuresta "PAKSU" ja muutenkin "mittava" ethän laukee nopeesti? Mieheni laukee muutamasta työnnöstä? en saa siltä mitään.Muistathan nauttia PITKÄÄN ?Alkuperäinen kirjoittaja Maistuis varmaan sullekin:Alkuperäinen kirjoittaja Onerva Rva:Kiva että muistit!!
Itseasiassa kunnolla saanut? Tulin juuri kotiin,ja vilkasin palstalle,Kiihottavaa että! Oma mies oli mukana,nyhräileehän se 20senttisellä sillon tällön,Ei oikeesti saa minuu syttymään? Viimeksi olin Elokuun pippaloissa yksin,iskin sieltä MIEHEN,sen mökillä homma hoitu aamuun asti.Ukolle keksin valheen viipymiseeni?? Olen märkänä sinuun,Jos oot kun kuvittelen?? Hyvää joulua Sauvakävelijä"
Nam, mun kulli haluaa sun märkää vittua. Toivottavasti saat kyrpää Jouluna, mulla on on kulli kädessä ja ajattelen sun kosteaa vittua, kuinka hyvältä olisi nussia sua syvälle. Sulla olisi perse pystyssä ja odottaisit halukkaana mun suonikasta kullia. Haluttaa naida hirveesti!
Mitä tein?? Arvaa? Ukkeli aviosiippa" oli naukkaillut kopsuja" Minua alkoi naitattaa,muistin lupaukseni sinulle.Sanoin siipalle,olen väsynyt,haluun nukkua yksin.Satiinisen paidan alle en jättäny mitään.Olisin antanut sinulle,ainakin Fantasioin niin.Tekopeli ei vastaa oikeeta" Joskus vien sut mökille,Päästään tositoimiin.Muistutan kuulema Mannolan Pirkkoa.Kerro itsestäsi lyhyesti. MOI VALETAANKO "TINAA"?Alkuperäinen kirjoittaja Maistuis varmaan sullekin:Oliko sun vittu märkänä himosta. Olit haarat levällään ja ajattelit että mun suonikas iso kulli työntyi sinuun juurta myöten. Tekisi taas mieli sun märkää vittua. Mun kulli odottaa jo himosta päästä sisään sun liukkaaseen tavaraan. Kerro mitä teit saunan jälkeen??
Tätä kyllä haluun kokee,(mieheni on tulossa) Olen paljon mökilläni "yksin" Toiveeni on ratsastaa" Saan kaiken sisään Lopun työskentelyn saisit päättää.Kiva kun olit koneella? Laita liite palstalle siitä" Hitto että HALUUNNNAAH IHA HULLUNA Palataan,saan sut vielä??Alkuperäinen kirjoittaja Maistuis varmaan sullekin:Moi, mua panettaa jo nyt kun ajattelen että olit sängyssä ja työntelit tekopenistä vittuusi. Jalat levällään vittu märkänä kiimasta. Työntelit edestakaisin, ja kuului vain litinää sun haluttavasta vitusta. Nam, olisin antanut sulle kullia oikein kunnolla edestä ja takaa...Näkisitpä mun kullin nyt, se on juhlakunnossa ja tarvisi vaan sun märän reijän mihin työntäisin sen hitaasti syvälle... Haluaisin naida sua mökilläsi. Saisit kullia koko yön, naitaisiin joka paikassa. Olen tämmöinen vaalea nussimisesta pitävä lihaksikas mies ja hyvän suonikkaan kullin omistava.
Haloo,Onerva Rva; ja vaalee lihaksikas "UROS" Muutkin miehet tykkäis tästä kivasta Rouvasta.Antaisit paneskelija meillekkin sitä rouvaa.Haluttais "MAKOISA KAUHA" tinanvaluun Sisään ja syvälle eiköhän Rouva huokailisi AAAHHHH Ilmaiskaa missä olette? UUTTA PANOVUOTTAAlkuperäinen kirjoittaja Onerva Rva:Tätä kyllä haluun kokee,(mieheni on tulossa) Olen paljon mökilläni "yksin" Toiveeni on ratsastaa" Saan kaiken sisään Lopun työskentelyn saisit päättää.Kiva kun olit koneella? Laita liite palstalle siitä" Hitto että HALUUNNNAAH IHA HULLUNA Palataan,saan sut vielä??Alkuperäinen kirjoittaja Maistuis varmaan sullekin:Moi, mua panettaa jo nyt kun ajattelen että olit sängyssä ja työntelit tekopenistä vittuusi. Jalat levällään vittu märkänä kiimasta. Työntelit edestakaisin, ja kuului vain litinää sun haluttavasta vitusta. Nam, olisin antanut sulle kullia oikein kunnolla edestä ja takaa...Näkisitpä mun kullin nyt, se on juhlakunnossa ja tarvisi vaan sun märän reijän mihin työntäisin sen hitaasti syvälle... Haluaisin naida sua mökilläsi. Saisit kullia koko yön, naitaisiin joka paikassa. Olen tämmöinen vaalea nussimisesta pitävä lihaksikas mies ja hyvän suonikkaan kullin omistava.