One Step raskaustestit --aina vaan haalea viiva KM jälkeen?

KM:sta on kuukausi aikaa ja edelleen tulee pienenpieni haalea viiva One Step -liuskoilla. Km tuli luonnollisesti pois, vuoto kesti viikon ajan ja loppui sitten itsestään. Erityistä jälkitarkastusta ei kuulemma tarvittu eikä sitä siis tehtykään. Kuukautisia ei ole vielääkään tullut.

Onkohan nuo liuskat ihan susia, onko muilla kokemusta? :confused:
 
mulla oli samanlaista kun sain km... mä kävin labrassa, ne otti verestä sen jonkun arvon, en muista mikä se on.. (siis se mikä kohoaa kun oot raskaana) ja vko pääst ottivat uuden kokeen... sillä katottiin ett se arvo lähti laskemaan... argh, tulipa sekavaa, mut toivottavasti ymmärsit mitä tarkotan...
peukkuja uuteen raskauteen,:hug: ite en saa enää tehdä...:'(
 
Hei,

mulla testi näytti plussaa vielä viiden viikon jälkeen.
Kannaattaa kyllä kysellä jos pääset verikokeeseen.
Siellä saat luotettavamman tiedon mikä se tämän hetken hcg on ja miten siten toimitaan, jos vielä paljonkin koholla.
Minä jouduin vielä kaavintaan,kun jotain raskausmateriaalia oli jäänyt.
 
Kiitos viesteistä. Kävin HcG hormonimäärityksessä ja arvo oli 1315 ! Viikon päästä menen uudestaan jotta nähdään onko noussut odotetusti. Luin jostain, että arvon pitäisi kasvaa n 60% aina parin päivän välein.

Nyt siis jännätään onko jotain voinut jäädä tuosta keskenmenosta vai onko oikeasti uusi raskaus alkanut näin nopeasti. Menisipä viikko nopeasti....
 
Uskomatonta mutta totta, olin tullut raskaaksi kaksi viikkoa keskenmenon (tuulimuna) alkamisen jälkeen, viikko keskenmenovuodon päättymisen jälkeen. Eli ilmankos testi näytti viivaa.

Tänään ultrassa varmistui raskaus ja sydämenlyönnit:heart:.

Todella stressaavaa on kuitenkin ollut tämä epävarmuus, on siis epäilty että keskenmeno ei olekaan mennyt kokonaan kesken, vaan että raskausmateriaali olisi jatkanut vaan kasvamista ja hormonituotantoa. Suosittelen siis lämpimästä odottamaan ne yhdet kuukautiset!

Nyt menossa rv 7 ja raskausoireet ovat todella paljon selkeämmät kuin edellisessä tuulimunaraskaudessa.
 

Yhteistyössä