One step-raskaustestin luotettavuus? Kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja hhhmmm...
  • Ensimmäinen viesti
hhhmmm...
Menkat pari pvää myöhässä ja kyseinen testi näytti negaa, tosin ei otettu aamun eka pissasta vaan tokasta. Samasta pissasta tehty ovistesti näyttää selkeää plussaa. (Siks testasin o-testillä ku se on aikasemminkin näyttäny plussaa ja sit sen jälkee r-testikin näyttäny plussaa.)

Oireita on.

Täytyy varmaa mennä ostamaan vaikka se Clearblue ku sillä aikasemminkin plussia oon saanu...

Onks muilla millasia kokemuksia tuosta One step-testistä? Googlettamalla löysin yhen viestiketjun jossa useampi saanu tolla negan ja toisen merkkisellä testillä samasta pissasta plussan vaikka toi One step oli ollu muka herkin testi. Outoa.
 
one stepillä nega, mutta Prisman testillä plussa :kieh: ja olen lukenut että muillakin näyttäny negaa tai haamua kun apteekin omallakin on saanu plussan.

Itse luotan Aconin First signal-testiin, aina saanu aikasin plussan ja oikein näyttäny.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
one stepillä nega, mutta Prisman testillä plussa :kieh: ja olen lukenut että muillakin näyttäny negaa tai haamua kun apteekin omallakin on saanu plussan.

Itse luotan Aconin First signal-testiin, aina saanu aikasin plussan ja oikein näyttäny.
Okei... Eli taidampa ittekkin lähteä jonkin toisen testin ostoon enkä ikinä enää tuhlaa rahojani tohon testiin.
 
on
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja on:
minä taasen sain just tolla plussan kun vielä herkätkin testit näytti negaa
Millon testasit, oliko menkat monta pvää myöhässä? Teitkö aamupissasta?
Aamu pissasta ja plussasin kp26/28 tuolla testillä.
Aiemmin näyttänyt aina pelkkää negaa mutten raskaana ole ollutkaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja on:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja on:
minä taasen sain just tolla plussan kun vielä herkätkin testit näytti negaa
Millon testasit, oliko menkat monta pvää myöhässä? Teitkö aamupissasta?
Aamu pissasta ja plussasin kp26/28 tuolla testillä.
Aiemmin näyttänyt aina pelkkää negaa mutten raskaana ole ollutkaan.
Onpa jännä. Kaikilla taitaa se istukkahormoni erittyä eri tavalla ni toisilla näyttää plussaa aikasemmin ku toisilla toiset testit jne. Mulla taas clearblue näyttäny aina hyvissä ajoin + jos oon raskaana ollu.

No, käyn ostaa toisen testin ja nostelen pinoa sit jos muistan. Huomenna aamupissasta sit testaan.
 
ap
Heitin sit aamulla tekemäni testin roskiin. Kun vein tänään tuossa hetki sitten roksia, niin huvikseen kurkkasin testiä niin kappas, ihan "oikeaoppinen" roskishaamuhan sinne oli ilmestyny. Eli näky se toinen viiva kun se "tausta" oli kuivunu.

Noo, huomenna uuta testiä kehiin....
 
"Miina"
No one stepin puikot JA liuskat on molemmat ihan huijausta. Herkkiä testejä muka. Olen nyt tehnyt kolme päivää plussa (selkeitä) muilla testeillä ja tänään just testasin sekä one stepin liuskalla että puikolla joista liuska nega ja puikossa haamu. Tänään digi näytti kuitenkin 1-2 viikkoa...että ihaan turhia ovat.
 
minäkin olen tehnyt one step pregnancy test liuskalla monta päivää negaa...
alan olla varma, etten ole raskaana, mutta testi taitaa valehdella?
nyt tosin on kp.25/28, pitäisihän 10miu/ml näyttää onko raskaana vai ei?
 
vierailija
Vanha ketju. Mutta aina ajankohtaista infoa.. Olen 3 na päivänä tehnyt one step 10 herkkiä liuskatestejä 2*pvä ja negatiivisia kaikki.aamupissast.oikein tehtyjä. Samaten clearbluen testin johon tulee plus kuvio herkkyys25 ja 3 apteekin omaa herk.25 ja clearblue positiivinen kuten apteekin omat kaikki kolme. Perhoset firmasta tilatut herkimmät ei raskautta vaan näytä.ei viitsi valittaakaan etteivät lähetä lisää noita paskoja testejä hiljentääkseen. Menkat ei vielä edes myöhässä mutta apteekin testi plussaa jo 5-6päivää ennen oletettua ajankohtaa. Ja viiva vahvenee joka päivä
 
Vanha ketju, mäkin nostan jos kyseessä raskauskeijulta tilatut halvat sinivalkoiset liuskatestit. Näyttävät todella huonosti. Katsokaa nyt, samasta pissasta, ollaan jo kohta rv 5. Samasta aamupissasta nämä! Ja puhtaan negan tein 14 päivää ovisplussasta. Siitä sitten kaksi päivää kun menkat oli jo myöhässä tuli haamujen haamu. Eli ihan paska testi.

http://aijaa.com/Bf3hy8
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä