On tuo vaan äitinsä poika *turha*

• Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti
jadal
Poitsu 1v4kk mutustelee onnellisena jalapenoa perunamuussin kanssa :D
Ei uskonut kun sanoin, että se tulista, halus välttämättä maistaa, eikä näytä yhtään tulisuus haittaavan :)
Eihän siinä, herkkuahan se on :p

"huh"
1-2vuotiaat on helpoimpia. syövät kaikkea ja tekevät kotitöitä innoissaan. ojentavat pyykkiä ja astioita koneesta ja itse ei tarvitse kumartua senkun laittaa vaan kaappiin.

yritä syöttää noille koululaisille ruokaa, ei helkkari uppoa mikään. vaikka pienenä olivat kaikkiruokaisia. ja pölystä valitetaan mutta mitään ei sen eteen tehdä. minä lapsena pidin huolen meidän huushollin pölynpyyhkimisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja chilinystävä;22319456:
Säilötty jalapeno on ehkä kymmenesosa siitä miltä tuore maistuu.
Kyllä sekin pikkulapsen suussa on tulista.

Meillä lapset syövät isänsä tekemiä lihapatoja, joissa mukana habaeroa. Tosin lasten pataan mies laittaa yhden (vaikka sekin on jo tulista), omaansa heittää 5-6 kokonaista habaneroa (tuoretta).

epäilen kovasti

Meillä lapset syövät isänsä tekemiä lihapatoja, joissa mukana habaeroa. Tosin lasten pataan mies laittaa yhden (vaikka sekin on jo tulista), omaansa heittää 5-6 kokonaista habaneroa (tuoretta).
niinköhän laittaa? minkähän lajikkeista habaneroa voi laittaa kuusikin kappaletta ruokaan ilman, että ruoka menee pilalla? :eek:

chilinystävä

Habanero sopii loistavasti ruuanlaittoon, salaatissakin antaa mukavasti potkua. miedoimpia voi sitten laittaa leivän päälle ym..

kasvatatteko itse?

Yhteistyössä