On tuo rintasyopa yks jumalan kirous,,,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria Mundi

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
3 333
17
38
Minulla tassa kaksi hyvaa ystavaa ovat nyt taistelleen rintasyovan kanssa viimeisen vuoden ajan. Kumpikin kavi lapi kovat sytostaatti hoidot, ja nytviimeisen 4 viikon sisalla on kummallekin tehty radikaali molemminpuolinen mastektomi. Koitan tassa molempia auttaa ja olla tukena,, toisella 'pienet' lapset (8 ja 12) ja miehen taytoo olla toissa jotta perhe syo. Toinen vahan vanhempi, yksin asuva nainen. Olen tassa valissa sitten lennellyt ja kuskannut, ottanut lapsia, laittanut ruokaa, vienyt hoitoihin ynna muuta ynna muuta. Nyt vaan tuntuu silta etta eiko niita leikkauksia olis voinut tehda heti, jotta olisi jaanyt koko tama pitka sytostaatti hoito kaymatta?? Juu juu,, kylla ne laakarit varmaan tietaa mika on parasta ja niin edelleen,, mutta en voi kylla olla ajattelematta tatakin vaihtoehtoa - samoten kuin molemmat ystavani nyt. Jotenkin vaan niin pitkittyy ja pitkittyy tama homma. Ja pyytelevat anteeksi etta kun jos viela voisit auttaa, ja vieta ja tuoda, jne jne. Ja totta kai autan - ei siita ole tassa kyse. Taidamme kaikki vaan olla vahan kyllastyneita tahan, vaikka ehka loppusuoralla ovatkin nyt hoitojen kanssa. Enaa edessa rekonstruivat leikkaukset,,,

en edes tieda miksi tasta taalla valitan,,, valilla vaan vahan vasyttaa,, vaikka mina en ole edes sairaana,,,,

Olet kultainen ihminen! Ihanaa, että olet ollut heidän tukenaan, toivottavasti saavat/älyävät pitää sinusta kiinni. Ja olla sulle tukena silloin kun sinä sitä tarvitset. :)

saas nähdä mitä meillä tuleman pitää, kun anopilta leikattiin tänään rinnasta kasvain pois, ja pian sillä alotetaan sytostaattihoidot. Hänen aviomiehensä ei pahemmin anoppia auttele, kun sille on tärkeämpää oma firma... Mies jo sanoi, että hän joutuu todennäköisesti tekemään lyhyempää työpäivää, jotta voi auttaa äitiään. Raskasta tulee olemaan meidän perheellä: äidilläni ja siskollani todettiin paha masennus, appiukon sydän ei tahdo kestää ja anopilla sitten vielä nuo syöpähoidot :(

:hug: Ihana kun olet jaksanut olla apuna läheisillesi.
Itsekin olen läheltä seurannut taistelua rintasyöpää vastaan ja ei se todellakaan helppoa ole. Ja läheisen tuki on kaikki kaikessa.

Yhteistyössä