On tuo mun mies ihmeellinen!

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Paikat oli siistinä, lapset ruokittu ja leikkivät sovussa. Ehkä lisäbonuksena oli pesty pyykkiä. :D
Juu, kaikki nämä ja vielä lisääkin. :eek:
Ei helvetti, oliko ne leiponeetkin?

No ei ihan. Tai joo, oli ne pitsaa tehneet. Mutta mies oli pessy saunan ja pesuhuoneenkin. Ja vessan ja roskakaapin.. Siis sen lisäksi, et oli siivonnu muutenkin tosi hyvin. Niin ja oli pyykkiäkin ehtiny pestä 3 koneellista.

Mä en oikeesti käsitä, miten ihmeessä tuo kaikki oli täällä tapahtunu sillä aikaa. :eek:

Oli kyllä kieltämättä mahtava tulla kotiin. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Paikat oli siistinä, lapset ruokittu ja leikkivät sovussa. Ehkä lisäbonuksena oli pesty pyykkiä. :D
Juu, kaikki nämä ja vielä lisääkin. :eek:
Ei helvetti, oliko ne leiponeetkin?

No ei ihan. Tai joo, oli ne pitsaa tehneet. Mutta mies oli pessy saunan ja pesuhuoneenkin. Ja vessan ja roskakaapin.. Siis sen lisäksi, et oli siivonnu muutenkin tosi hyvin. Niin ja oli pyykkiäkin ehtiny pestä 3 koneellista.

Mä en oikeesti käsitä, miten ihmeessä tuo kaikki oli täällä tapahtunu sillä aikaa. :eek:

Oli kyllä kieltämättä mahtava tulla kotiin. :heart:
No apua, epäilyttävää käytöstä :D Vie se lääkäriin tai jotain...

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Paikat oli siistinä, lapset ruokittu ja leikkivät sovussa. Ehkä lisäbonuksena oli pesty pyykkiä. :D
Juu, kaikki nämä ja vielä lisääkin. :eek:
Ei helvetti, oliko ne leiponeetkin?

No ei ihan. Tai joo, oli ne pitsaa tehneet. Mutta mies oli pessy saunan ja pesuhuoneenkin. Ja vessan ja roskakaapin.. Siis sen lisäksi, et oli siivonnu muutenkin tosi hyvin. Niin ja oli pyykkiäkin ehtiny pestä 3 koneellista.

Mä en oikeesti käsitä, miten ihmeessä tuo kaikki oli täällä tapahtunu sillä aikaa. :eek:

Oli kyllä kieltämättä mahtava tulla kotiin. :heart:
Se on varmaan käynyt vieraissa ja nyt yrittää hyvittää sen sulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minddu:
Se on muuten jännä kun meilläkin isäntä saa ihmeitä aikaan kun on ipanoiden kans kolmin täällä. Muksut on paljon kiltimpiä ja leikkivät sovussa keskenään kun äiti ei oo paikalla. :whistle:

Näinpä! Ei ne samalla tavalla oo miehen kimpussa kokoajan, niinku mun. Varsinkin tää nuorin, 6kk, haluais olla kokoajan mun sylissä, jos oon kotona, mut kun mies on täällä yksin nuitten kans, niin viihtyy hyvin lattiallakin.
 
Der Fuhrer
Alkuperäinen kirjoittaja minddu:
Se on muuten jännä kun meilläkin isäntä saa ihmeitä aikaan kun on ipanoiden kans kolmin täällä. Muksut on paljon kiltimpiä ja leikkivät sovussa keskenään kun äiti ei oo paikalla. :whistle:
Se johtuu siitä et miehet ovat synnynnäisiä johtajia.
 
Pai-28
tätä kyllä tapahtuu harvoin,mutta on seki meidän perheessä koettu!! =) siis samantapanen tapaus! mutta ku mies on kotona sen aikaa että itse käyn jossai niinolen tyytyväinen että kaikki ovat tyytyväisiä ku minä palaan,mutta tuo on kyllä sitte jo exstraa että vielä jaksaa siivota,pyykätä ja leipasta vielä! =) mahtava mies sulla! mun ukolla on vaan niin raskas työ,että harvoimpa jaksaa kotona töitä enää tehdä,mutta viikonloppuna on kova kokkaamaan!! se on mulle luksusta! pääsee usein valmiiseen pöytään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
oi! Pidä kiinni noin hyvästä miehestä :flower:
niitä ei kasva joka oksalla B) (mullakin on yksi samanlainen mies :) )
Ja muista palkita yöllä ;)
vai että kotitöillä voi ostaa seksiä:)
no voihan sen noinkin ajatella. en sitä kyllä tarkoittanut noin :ashamed:
Mutta jos mulla mies tekis kaiken ton niin mulla jää energiaa yöllisiin helliin hetkiin...
jos itse tekisin kaiken ton niin en varppina jaksaisi illalla antaa.
no mutta se siitä.
 

Yhteistyössä