On tämäkin nyt taas ihme tapa... huuto.net

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ostaja otti kuukauden jälkeen yhteyttä että myymäni tuote ei toimi ollenkaan (ei siis kuulemma ole sitä käyttänyt). Sanoin että voin ottaa sen takaisin ja palauttaa rahat. Sain sen sitten takaisin, mutta siitä puuttuu esim. alkuperäinen pakkaus (tuote uusi ja käyttämätön) ja tavaran lisäosia ostaja ei palauttanut ollenkaan! Alkuperäiset ohjeetkin puuttuu. "Erikois"patterinkin piti näemmä itsellään, eli en voi testata tuotteen toimivuutta ilman että ostan siihen itse uuden kalliin patterin. Enhän minä voi sitä tälläisenään alkuperäiseen liikkeeseen palauttaa.

HUOH, ei vaan joskus ymmärrä kaikkien järjenjuoksua. Luulis että tajuaa palauttaa kaikki tavaraan kuuluvat osaset jos kerran rahat haluaa takaisin??!
 

Yhteistyössä