On tämä Teuva todellinen juoruajien paratiisi

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Olen täällä kirjoittanut eräästä miehestä ja nyt sitten kuulemma jotkut ihmiset täällä Teuvalla miettivät päänsä puhki, että kuka se mies on. Jotkut ovat tajunneet mun henkilöllisyyden profiilissa olleen likan kuvan ansiosta, tänään aivan piruuttani vaihdoin sen kuvan pois.

Mutta jälleen kerran ei voi muuta kuin miettiä, että eikö joillakin oikeasti ole elämää? Mitä hemmetin väliä sillä on kuka se mies on? Eihän se asia kuulu kenellekään muulle kuin mulle ja sille miehelle.

Ja teille uteliaille sellainen pieni vinkki, että ABC on aika hyvä paikka kuulla juoruja. Sinne kannattaa mennä istuskelemaan ja kuuntelemaan äijien juttuja.

Älkääkä liikaa vaivatko päätänne mun asioilla, kyllä te varmaan ennemmin tai myöhemmin saatte tietää kuka se mies on. :hug: :hug:

Mä en muuten oikeasti tiedä pitäiskö mun tämän jutun takia itkeä vai nauraa. :xmas: :laugh: :'( :laugh: :'(

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
On vissiin pieni paikka?
Älä välitä kyllä kohta puhutaan jostain muusta?!

On pieni paikka ja oon aikalailla tottunut siihen, että aina puhutaan. Jos mä en ole juorujen kohteena, niin sitten kuulen juttuja muista. Mutta aina kun kuulen juttuja muista, niin suhtaudun niihin varauksella.

Eikä tämä juoruilu niin haittaa, on oikeastaan ollut ajan kysymys koska ihmiset tajuaa missä mennään. Silloin satutti pahasti, kun mun juoruttiin olevan huora eikä sellainen todellakaan pidä paikkaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
On vissiin pieni paikka?
Älä välitä kyllä kohta puhutaan jostain muusta?!

On pieni paikka ja oon aikalailla tottunut siihen, että aina puhutaan. Jos mä en ole juorujen kohteena, niin sitten kuulen juttuja muista. Mutta aina kun kuulen juttuja muista, niin suhtaudun niihin varauksella.

Eikä tämä juoruilu niin haittaa, on oikeastaan ollut ajan kysymys koska ihmiset tajuaa missä mennään. Silloin satutti pahasti, kun mun juoruttiin olevan huora eikä sellainen todellakaan pidä paikkaansa.

Ai hittiläinen, samoja juttuja minustakin joskus liikkui. Maksua en ole kyllä ikinä keltään pyytänyt. Olisi ehkä pitänyt, kun niiltä ei oikein muuta irronnut ja puheet oli jälkeenpäin kuitenkin tuota luokkaa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai hittiläinen, samoja juttuja minustakin joskus liikkui. Maksua en ole kyllä ikinä keltään pyytänyt. Olisi ehkä pitänyt, kun niiltä ei oikein muuta irronnut ja puheet oli jälkeenpäin kuitenkin tuota luokkaa :kieh:

Vähän sen jälkeen, kun oltiin exän kanssa erottu niin alko puheet, että mulla on ollu toinen mies pidemmän aikaa. Mä en vielä tänä päivänäkään tiedä kuka se mies on ja se on varmaan suuttunu mulle, kun en tervehdi :xmas: :laugh: :laugh:

:hug:
En osaa oikein sanoa mitään tähän asiaan. :( Se on totta, että pienissä paikoissa jutut liikkuu ja nehän aina paisuu monin kertaiseksi kun jokainen lisää vähän jotain asiaan. :/

T: Tyssy naapuri kaupungista

Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
En osaa oikein sanoa mitään tähän asiaan. :( Se on totta, että pienissä paikoissa jutut liikkuu ja nehän aina paisuu monin kertaiseksi kun jokainen lisää vähän jotain asiaan. :/

K.joki?

Ei tämä juttu edes ole paha, oli tosiaan ajan kysymys, että jutut alkaa liikkua.

K.joki?

Ei tämä juttu edes ole paha, oli tosiaan ajan kysymys, että jutut alkaa liikkua.

Sieltähän minä... :whistle:

K.joki?

Sieltähän minä... :whistle:

Ja siellä mä käyn koulua :whistle: Huomenna aamulla pitäis taas herätä viideltä |O :headwall:

niin olen vähän kuullut... hmmm... nyt joku jurvalainen kohentaa korviaan ja miettii päänsä puhki ja menettää yöunensa että keneltä olen kuullut, kuka on juorunnut sellaisia :D

Aika läheltä täältä missä asun!

kurikka-city? se vasta onki juoruämmien mekka ;)

Mutta missä olis nirvana?

Oisko se sitte vaikka ilmajoki??

Vois olla joo :D

Yhteistyössä