On tainnut äidillä tulla mutama ylimääräinen sydämenlyönti... ( lehtijuttu )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Aivan kauhee tilanne... *hui*

http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite/Satakunta/1194611103959/artikkeli/auto+ja+sylivauva+varastettiin+apteekkikaynnilla.html

Eikä ole vaikee arvata, mikä on palstan reaktio... :whistle:

Mä en koskaan jätä lapsia, isompiakaan, yksin edes sammutettuun autoon vaikka olisin miten vähän aikaa poissa. Joku voi vaikka törmätä autoon tai se voi syttyä palamaan tai mitä vaan voi tapahtua. Jotkut ihmiset ei vaan näe vaaratilanteita missään kun mä nään niitä jokapaikassa.

huh huh, tää ei oo porissa eka kerta , ei oo vuottakaan ku joku varasti huoltoaseman pihasta auton ja kyydissä oli joku taapero, siinä ei tainnut käydä ihan noin hyvin..
mikä tätä kaupunkia riivaa oikeen..

hienoa toimintaa autovarkaalta.

toi ei ollut reseptikäynti vaan haki nopiasta jotain lääkettä.

ja auto siis siinä apteekin edessä.
varmaan auto käynnissä ettei vauvalle vilu.

mutta joo ei noin varmasti enään ikinä tee. aika paniikissa varmasti äiti ollut

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
huh huh, tää ei oo porissa eka kerta , ei oo vuottakaan ku joku varasti huoltoaseman pihasta auton ja kyydissä oli joku taapero, siinä ei tainnut käydä ihan noin hyvin..

En oo tuommoista kuullutkaan et täällä ois tuommoista sattunut!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:

En oo tuommoista kuullutkaan et täällä ois tuommoista sattunut!

en määkään

Mä en tohi jättää autoa käyntiin odottamaan, vaikka olisin menossa vain ottomaatille käväseen, en edes meijän pikkukaupungissa. Saati että sielä ois vauva kyytissä.

Mutta onneksi ei tuon hullummin käyny.

Yhteistyössä