"vieras"
siis majuri! hö, ei tästä mitään jännää seuraa. mörökölli on aina mörökölli!Ihastuksen kohde on "äreän oloinen".
siis majuri! hö, ei tästä mitään jännää seuraa. mörökölli on aina mörökölli!Ihastuksen kohde on "äreän oloinen".
Se on Majuri tai päätönIhastuksen kohde on "äreän oloinen".
ja nytkö vasta tuollaisia pohdiskelet...Olenko minä nainen vai mies?
ja nytkö vasta tuollaisia pohdiskelet...
Mulla kyllä tuli vain eräs "oikeasti" äree tuosta mieleen.. Mutta eihän se toisaalta sitä tarkoita että sä mies olisitNö höh. Älkää nyt naurako. Tarkoitin että mistä te tiedätte olenko mies vai nainen. Onko oletus että kaikki olettavat minun olevan nainen kun tarjoavat minulle Majuria?
Anteeksi Minulle tuli heti mies mieleen Algomaa tosin tarjosin vitsinä, mutta jotenkin ajattelin heti miestä. No kumpaa sukupuolta olet?Nö höh. Älkää nyt naurako. Tarkoitin että mistä te tiedätte olenko mies vai nainen. Onko oletus että kaikki olettavat minun olevan nainen kun tarjoavat minulle Majuria?
Koska sä kirjoitat niin naismaisesti.:ashamed:Nö höh. Älkää nyt naurako. Tarkoitin että mistä te tiedätte olenko mies vai nainen. Onko oletus että kaikki olettavat minun olevan nainen kun tarjoavat minulle Majuria?
jos?olet siis mies.Jos sanon että olen nainen, niin supistuu ihastusten ehdokaskohteet aika huimasti.
...ei hitto tää oli loistava!ja nytkö vasta tuollaisia pohdiskelet...
Ai kuinka niin? Luuletko, että kaikki olettavat lähtökohtaisesti, että olet hetero?Jos sanon että olen nainen, niin supistuu ihastusten ehdokaskohteet aika huimasti.
Todellinen salapoliisi... aloittaa huomenna todisteaineiston tutkimukset!!mä lähen nyt nukkumaan. Mulla tuli pari ajatusta tuossa mileen. Oikeammin aloitusta. Pitää mennä tarkistelee huomenna.
Niin minä ainakin oletan että hetero on eikä mikään seksuaalivammautunut.Ai kuinka niin? Luuletko, että kaikki olettavat lähtökohtaisesti, että olet hetero?
Seksuaalivammautunut.. Kuulostaa joltakulta jolle on käynyt pikku äksidentti hiukkasen liian kiihkeän seksualisoinnin yhteydessä.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724658:Niin minä ainakin oletan että hetero on eikä mikään seksuaalivammautunut.