On tää palsta vaan jännä paikka...

Keittiönoita
En muista enää aihetta, mutta kerran aloin googlettamaan siitä aiheesta. Ja riemastuin, kun google löysi heti suomenkielisen linkin asiasta ja klikkasin sitä linkkiä. Ja pääsin linkistä tänne palstalle.... omaan kirjoitukseeni, missä kysyin asiasta :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
voisko johtua siitä että laittaa googleen täysin sama teksti ku tänne..? :whistle:
Kyllä niinkin, mutta jos googlettaa mitä tahansa asiaa kysymättä ensin täältä niin todennäköisesti google heittää linkin tänne johonkin vanhaan ketjuun missä asiaa on jo puitu B)
 
urpo!
miks mulla ei näy tää mitäs nyt osio??muille pääsen mut tänne en muuta kun google linkin kautta??eikä tuu muilla palstoilla tohon reunaa niit uusin avaus juttuja näkyviin??
 
Alkuperäinen kirjoittaja urpo!:
miks mulla ei näy tää mitäs nyt osio??muille pääsen mut tänne en muuta kun google linkin kautta??eikä tuu muilla palstoilla tohon reunaa niit uusin avaus juttuja näkyviin??
No ei menny hukkaan tämäkään ketju kun googlettamalla tätä kautta pääsit B)
Mut mullakin pätkii mitäs nyt-osio tänään, jotkut sivut ei avaudu ollenkaan, näkyy vaan valkeena.
 
miekii
ei tää palsta toimi taaskaan...

mun piti tulla tänne näyttämään miten aivan uskomattoman upean talon mä löysin..
http://www.skv.fi/Aspx/Realty/RealtyDetails.aspx?ref=Oikotie&RealtyID=858724
Ihana! Tuo yläkerta on upea!! Jos ei ois lapsia, ostaisin tuon heti.
 
me ollaan niin tunnettuja jo:)
Mun mielestä paras mitä olen kuullut piiiiitkään aikaan oli se,kun mies kertoi että ne oli jotain markkinoiti juttua miettineet ja mies oli sitten että hei katsotaan KAKSPLUS- palstalta kun sieltä se vaimokin aina kaikki niksit ja vinkit saa. No kuika ollakkaan oli saanut työkaveritkin (miehet) vakuuttuneeksi siitä että täältä todellakin saa vastauksen joka asiaan:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ViErAs:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
voisko johtua siitä että laittaa googleen täysin sama teksti ku tänne..? :whistle:
Kyllä niinkin, mutta jos googlettaa mitä tahansa asiaa kysymättä ensin täältä niin todennäköisesti google heittää linkin tänne johonkin vanhaan ketjuun missä asiaa on jo puitu B)
Usein myös mä olen törmännyt tähän :D
 
mun mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja miekii:
ei tää palsta toimi taaskaan...

mun piti tulla tänne näyttämään miten aivan uskomattoman upean talon mä löysin..
http://www.skv.fi/Aspx/Realty/RealtyDetails.aspx?ref=Oikotie&RealtyID=858724
Ihana! Tuo yläkerta on upea!! Jos ei ois lapsia, ostaisin tuon heti.
aika kauhee, se yläkerran yks huone oli ihan ok...mutta muuten aika tunkkasen näkönen koti:)
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja miekii:
ei tää palsta toimi taaskaan...

mun piti tulla tänne näyttämään miten aivan uskomattoman upean talon mä löysin..
http://www.skv.fi/Aspx/Realty/RealtyDetails.aspx?ref=Oikotie&RealtyID=858724
Ihana! Tuo yläkerta on upea!! Jos ei ois lapsia, ostaisin tuon heti.
Aivan ihana
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja ViErAs:
Alkuperäinen kirjoittaja urpo!:
miks mulla ei näy tää mitäs nyt osio??muille pääsen mut tänne en muuta kun google linkin kautta??eikä tuu muilla palstoilla tohon reunaa niit uusin avaus juttuja näkyviin??
No ei menny hukkaan tämäkään ketju kun googlettamalla tätä kautta pääsit B)
Mut mullakin pätkii mitäs nyt-osio tänään, jotkut sivut ei avaudu ollenkaan, näkyy vaan valkeena.
Jos siellä moderoidaan yhtäaikaa, eiks joku noista modeista kirjottanu just jokuaika sit et jos samaan aikaa touhuuvat niin se jotenki sekottaa palstaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja miekii:
ei tää palsta toimi taaskaan...

mun piti tulla tänne näyttämään miten aivan uskomattoman upean talon mä löysin..
http://www.skv.fi/Aspx/Realty/RealtyDetails.aspx?ref=Oikotie&RealtyID=858724
Ihana! Tuo yläkerta on upea!! Jos ei ois lapsia, ostaisin tuon heti.
Musta toi olis aika kiva kesämökki, miks lapset on ton ostamisen esteenä?
 
No nyt on sitten jo kaksplussan etusivukin rikki.

Mä en päässyt enää hetkeen mitäs nyt:ille, vaan noi linkit keskusteluun etusivulta toimii. Mut nytpä ei toimi enää edes etusivukaan :(

Varmaan pitää sit ottaa kirja esiin ja ruveta lukemaan.
 

Yhteistyössä