On tää ilmastonmuutos ihanaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos joukossa olisi "super-Eläkeläinen". hän kyllä ilahtuisi, ainakin jos tulisit hänen kanssaan sinne suihkuun. Oletan sinun siis olevan <40 v.
Minulle tuo sitten eläkevuosina sopisi. Ehkä hyvinvointialue tulevaisuudessa jakaa myös yövuoroja filippiiniläishoitajille?
😂😂 Sori, mä oon jo yli 50, mut suihkuun mä voin tulla, jos on jotain avustettavaa. Tosin mulla on vaatteet päällä, et jos kuvittelit saavat jotain vaahtoleikkejä, niin ikävä pudottaa sut maan pinnalle. 😉 Ja sitä paitsi meillä on kuntouttava työote, eli ei tehdä puolesta jos kädet toimii...
 
  • Surullinen
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Jos Intiassa ollaan huolissaan ilmaston lämpenemisestä, niin sitten ihan ensin voisivat lopettaa uusien hiilivoimaloiden rakentamisen ja romuttaa vanhat hiilivoimalat.
Mitä turhaan kun voi lähteä ilmastopakolaiseksi vaikka Suomeen. Ja aika moni noissa Intian kuvissa viihtyy pitkissä hihoissa ja lahkeissa, eli ei tunnu missään helteet. Täällä lyhenee ihmisillä hihat ja lahkeet heti kun +20 on saavutettu.
 
vierailija
Mitä turhaan kun voi lähteä ilmastopakolaiseksi vaikka Suomeen. Ja aika moni noissa Intian kuvissa viihtyy pitkissä hihoissa ja lahkeissa, eli ei tunnu missään helteet. Täällä lyhenee ihmisillä hihat ja lahkeet heti kun +20 on saavutettu.
Paahtavassa auringossa kannattaa pukeutua pitkiin lahkeisiin ja hihoihin, että ei polta ihoaan. Itse ainakin palan niin helposti, että t-paidassa en kovin hevillä ulos lähde.
 
vierailija
Paahtavassa auringossa kannattaa pukeutua pitkiin lahkeisiin ja hihoihin, että ei polta ihoaan. Itse ainakin palan niin helposti, että t-paidassa en kovin hevillä ulos lähde.
Kunnon kertoimet ihoon puoli tuntia ennen ulosmenoa. Olen kiskonut aurinkoa alasti mökkilaiturilla sunnuntaista lähtien aamusta iltaan. Tänään ei tarvinnut enää aurinkovoiteita toisaalta käytän aurinkoöljyä, jossa UV kerroin on vain 2. Toisaalta iho on helposti ruskettuva enkä muista koskaan palaneeni edes etelässä.
 
vierailija
Kunnon kertoimet ihoon puoli tuntia ennen ulosmenoa. Olen kiskonut aurinkoa alasti mökkilaiturilla sunnuntaista lähtien aamusta iltaan. Tänään ei tarvinnut enää aurinkovoiteita toisaalta käytän aurinkoöljyä, jossa UV kerroin on vain 2. Toisaalta iho on helposti ruskettuva enkä muista koskaan palaneeni edes etelässä.
Se säteily aiheuttaa vahinkoa vaikka mitään näkyvää palamista tms ei tapahtuisi. Ei kannata käyttää kemiallisia suojaimia vaan fysikaalisia, ne toimii muutenkin heti.
 
vierailija
Kunnon kertoimet ihoon puoli tuntia ennen ulosmenoa. Olen kiskonut aurinkoa alasti mökkilaiturilla sunnuntaista lähtien aamusta iltaan. Tänään ei tarvinnut enää aurinkovoiteita toisaalta käytän aurinkoöljyä, jossa UV kerroin on vain 2. Toisaalta iho on helposti ruskettuva enkä muista koskaan palaneeni edes etelässä.
Voi toimia sulle, ei toimi mulla vaikka suojakerroin on 50. Käytän ohuita ja ilmavia vaaleita pellavavaatteita. Ei mitään keinokuituja, ne hiostaa. Ja vaaleita värejä vain. Eikä mitään ihonmyötäistä. Tämän olen 70 vuodessa oppinut.
 

Yhteistyössä