On taas ihan perse päivä tämäkin

Mikään ei onnistu, ei niin yhtikäs mikään |O

Niin meni mokkapalatkin vituiks, aloin tekee tuosta lihapalasta pihvejä niin eikö se koko paketti puonnu tohon pellin päälle missä mokkapalat on ja se saakelin liemi valu sieltä siihen päälle :kieh:

joo taidan odotella rauhassa iltaa ja kattoo oisko huomenna parempi päivä, tuskin :/

Jumankauta minkä vaivan vielä näin että sain kaupasta ainekset ja ruoat, jouduin automaatilta käveleen takas kotiin kun en voinu muistaa omaa tunnuslukua |O Ja taas takasin kaupoille! Vittu vielä kaikki pilalla saakeli :headwall:

muutenkin niin vitun kipee lisäks että ei yhtään kestäis ylimääräistä paskaa niin eikö sitä nyt satele joka päivä :(

arghhhhhhhhhhhhhhhh
Vituttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa niin tää päivä että voisin tirvasta jokaista vastaan tulijaa.Mä en tiedä mikä mua niin vituttaa,mutta vituttaapahan vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja arghhhhhhhhhhhhhhhh:
Vituttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa niin tää päivä että voisin tirvasta jokaista vastaan tulijaa.Mä en tiedä mikä mua niin vituttaa,mutta vituttaapahan vaan.
Tätä on hyvä peesata, jo toista päivää..

Ap, on päiviä joilloin ei kannata tehdä mitään, suklaan syöminen voi kans olla vaarallista..

pölökky
Mua fiduttaa kun selkä on niin kipee ettei voi kävellä eikä tehä yhtään mittään..nii muksut käyttää lievästi tilannetta hyväkseen ja riekkuu.Enkä saa ees vietyä niitä ulos prkl.

Yhteistyössä