On tää raskausaika niin hehkeetä että!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Hiukset pesen joka toinen päivä,rasvottuu samantien ja näytän ku en olis suihkussa käynytkään.
Suihkussa käyn 1-2 kertaa päivässä ja hiki senkun haisee!
Paino nousee ja nousee,vaikka vähän syömisiään katsookin.
Ja mun pitäisi mukamas ostaa desing-äippävaatteita että näytän hyvältä :laugh:

Ainiin ja mun iho,ensinnäkin kasvot näyttää kun sillä olis taisteltu toinen maailmansota,kuoppaa ja näppylää löytyy jaettavaksi asti,kyllä,hoidan ihoani ei auta. Ja mun pitäisi vielä pakkelia pärstääni laittaa,voisi olla aika huvittava näky :whistle:

Niin että neiti näpsäkät voisi pitää suun tukossa,onneksi sentään jotkut osaavat näyttää (omasta mielestään ) hehkeiltä myös raskausaikana :xmas:

Eiks oo kivaa odottaa tyttöä? :D

Mä pesin hiukset aamulla, ja ennen puoltapäivää ne oli jo paskaiset :snotty: . Hiki haisi peseytymisestä ja dödöistä huolimatta. Ja iho...no, ei riittäneet pelkät näpyt kasvoissa, vaan niitä oli myös hartioissa, selässä... |O :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Eiks oo kivaa odottaa tyttöä? :D

Mä pesin hiukset aamulla, ja ennen puoltapäivää ne oli jo paskaiset :snotty: . Hiki haisi peseytymisestä ja dödöistä huolimatta. Ja iho...no, ei riittäneet pelkät näpyt kasvoissa, vaan niitä oli myös hartioissa, selässä... |O :ashamed:

On,eilen pesin hiukset ja nyt ne nuolee jo päänahkaa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Mä ainakin oon näyttäny raskausaikoina parhaimmiltani :saint: Iho ollut hyvässä kunnossa, hiukset kiiltäny ja energiaa piisannut. :p

Näin mullakin, mutta vain x1. Hiukset oli aivan mahtavassa kunnossa. Alussa oli parit finnit, mutta sitten ihokin oli tosi hyvässä kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Mä ainakin oon näyttäny raskausaikoina parhaimmiltani :saint: Iho ollut hyvässä kunnossa, hiukset kiiltäny ja energiaa piisannut. :p

Näin mullakin, mutta vain x1. Hiukset oli aivan mahtavassa kunnossa. Alussa oli parit finnit, mutta sitten ihokin oli tosi hyvässä kunnossa.

Kaikille ei ole valitettavasti jaettu onnenkortteja :/

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mut ajattele positiivisesti - sä oot 9 kk hiukan räjähtäny ja sit se on siinä, osa on aina vaikka ei oliskaan raskaana :D

Niin mutta äippäpolilla eräät katsoo mua kieroon pentele :kieh: :whistle:

Anna kattoo. Itte ei sille mitään voi ja jos joku ei sitä ymmärrä niin voivoi. Jos nainen ei saa edes raskaana näyttää hiukan räjähtäneeltä niin sit on asiat huonosti

Noin minäkin. Terveydenhoitaja aina ihmetteli kuinka voin näyttää niin hyvältä ja ikääkin jo oli.

Samma här. Ennen raskautta mun hiukset eivät juuri rasvoittuneet, itse asiassa päänahka oli niin kuiva että shampoolla pysty pesemään maksimissaan kahdesti viikossa. Nyt tarttis joka päivä. Murrosiässä mulla oli pahimmillaan ehkä kolme finniä samaan aikaan, nyt niitä on n. kolmekymmentä ja mustapäitä vielä enemmän! Ja juu, hieltä haisen vaikka puhtaisiin kainaloihin olisin just laittanut dödöä.

Joku väitti että raskaana sitä tuntee itsensä niin naiselliseksi, mulla on pikemminkin sellainen olo kun olisin yhtäkkiä muuttunut 14-vuotiaaksi salibandynpelaaja-pojaksi :snotty: Eipä sitä silti voi valittaa, rasvainen tukka ja näppyläinen naama on raskausvaivoja siitä harmittomammasta päästä.

noo.. mulle entinen työkaveri sanoi kun odoti esikoista että
- juu! tyttö tulee!

kysyin että "kunka niin?"
- no kun pojat tuo äidille kauneutta ja tytöt sn sijaan vie äidiltä kauneutta. Ja sun tuo naama on ihan järkyttävän näköinen, joten tyttö...!

Todellisuudessa odotin poikaa ja tiesin sen (ja mun naama siis oli kun tikkataulu->täynnä paiseita), mutta annoin tyypin v****illa ja luulla olevansa ennustaja... että näin! :laugh:

Mut ajattele positiivisesti - sä oot 9 kk hiukan räjähtäny ja sit se on siinä, osa on aina vaikka ei oliskaan raskaana :D

Anna kattoo. Itte ei sille mitään voi ja jos joku ei sitä ymmärrä niin voivoi. Jos nainen ei saa edes raskaana näyttää hiukan räjähtäneeltä niin sit on asiat huonosti

Tottakai mä en halua räjähtäneeltä näyttää,mutta ei mun freesi lookki kauan pysy :ashamed:

Tottakai mä en halua räjähtäneeltä näyttää,mutta ei mun freesi lookki kauan pysy :ashamed:

Ei pysyny mullakaan ja kyllähän se harmitti, mut niinku sanottu niin se menee ohi ja sit voiki olla oma hehkee itsensä :D

Alkuperäinen kirjoittaja heinähattu:
noo.. mulle entinen työkaveri sanoi kun odoti esikoista että
- juu! tyttö tulee!

kysyin että "kunka niin?"
- no kun pojat tuo äidille kauneutta ja tytöt sn sijaan vie äidiltä kauneutta. Ja sun tuo naama on ihan järkyttävän näköinen, joten tyttö...!

Todellisuudessa odotin poikaa ja tiesin sen (ja mun naama siis oli kun tikkataulu->täynnä paiseita), mutta annoin tyypin v****illa ja luulla olevansa ennustaja... että näin! :laugh:

Mulla on poikia paljon ja yksi tytär, hänestä levisi kuulemma nenä, muuten olin yhtä hehkeä.

Yhteistyössä