On tää mielenkiintoista tämä raskautumisyrittäjyys :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta mä luovutan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta mä luovutan

Vieras
Mulla oli edelliset menkat myöhässä viikon enkä onnistunut ovistikuilla sen kierron aikana sit ollenkaan saamaan kahta tummaa viivaa. No, nyt menkat pitäis torstaina taas alkaa (jos kierrot kohallaan) ja tänään mä sain vahvat ovisviivat :o Et kierto on ilmeisesti taas päin persiitä ja mä ovuloin vasta nyt, ohhoijjaa |O Vai voiko noi testit näyttää puuta heinää ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko pitkäkin yritys takana? Meinaan jos on hormonaalinen ehkäisy jätetty vasta vähän aika sitten niin voi heitellä nuo kierrot.

Yritystä on takana noin 7 kuukautta ja kierrot ovat jonkun verran heitelleet. Mutta jos mulla on nyt vasta ovulaatio, niin menkathan myöhästyy taas pari viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko pitkäkin yritys takana? Meinaan jos on hormonaalinen ehkäisy jätetty vasta vähän aika sitten niin voi heitellä nuo kierrot.

Yritystä on takana noin 7 kuukautta ja kierrot ovat jonkun verran heitelleet. Mutta jos mulla on nyt vasta ovulaatio, niin menkathan myöhästyy taas pari viikkoa.

Sitähän se meinaa sitten tosiaan että vielä pari viikkoa menkkoihin. Mutta katso nyt miten käy ja tosiaan kuten yllä mainittu joillain ovistesti näyttää plussaa kun on raskaana eli kannattaa testata.

Niin ja tuo turhautuminen on tuttua, meillä kanssa yritystä toista vuotta, eikä minkäänlaista viivaa raskaustestiin. Toivotaan että tärppää!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sitähän se meinaa sitten tosiaan että vielä pari viikkoa menkkoihin. Mutta katso nyt miten käy ja tosiaan kuten yllä mainittu joillain ovistesti näyttää plussaa kun on raskaana eli kannattaa testata.

Niin ja tuo turhautuminen on tuttua, meillä kanssa yritystä toista vuotta, eikä minkäänlaista viivaa raskaustestiin. Toivotaan että tärppää!!!

Niin, eihän tuo 7 kk vielä pitkä aika ole, mutta kun joka kuukausi pettyy, niin kyllä se syö miestä :/ Täytyy nyt kuitenkin heilutella varmuuden vuoksi peittoa, jos se ovis vaikka onkin nyt. Ja sitten odotella niitä menkkoja.

Tärppionnea myös sinne !! Kyllä me vielä :)

Yhteistyössä