on tää lomailu sitten rentouttavaa :) *kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
nyt ollaan 3 päivää tehty pihaa, rakennettiin hiekkalaatikko, laitettiin toiselle puolelle pihaa laatat, tehtiin kivetystä, uusi polku portille ja istutettiin nurmikko, sekä tehtiin kukkapenkki.. eilen tehtiin 2 telinettä joissa kummassakin 4 yrttilaatikkoa ja säilytys laatikko sekä maalattiin pihan väliaita, tänään ollaan tehty pöytä, lampi ja maalattu takaovi sekä toinen väliaita :D

on se kätevää kun on joutopuuta pihalla, ja kun ostaa rakentelua varten maalia niin saa hyvän syyn maalata myös aitoja :laugh:

muoks: lampi on siis onneton lätäkkö mutta se on nätti :ashamed:

Sievää on! Oliko teillä pahassa kunnossa nuo aidat? Jouduitko rappaamaan ja hiomaan ennenkuin maalasit? Meidän piha-aidat olivat kyllä kammottavassa kunnossa;maali hilseili pahasti. Revin pahimmat riekaleet pois ja maalasin surutta päälle. Ei varmaan kovin kestävä ratkaisu, mutta talonyhtiö aikoo uusia aidat, joten ei kantsi hulluna niihin satsata :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Sievää on! Oliko teillä pahassa kunnossa nuo aidat? Jouduitko rappaamaan ja hiomaan ennenkuin maalasit? Meidän piha-aidat olivat kyllä kammottavassa kunnossa;maali hilseili pahasti. Revin pahimmat riekaleet pois ja maalasin surutta päälle. Ei varmaan kovin kestävä ratkaisu, mutta talonyhtiö aikoo uusia aidat, joten ei kantsi hulluna niihin satsata :D

noi oli aika kulahtaneet, maali oli harmaantunut ja niissä kasvo sammalta.. harjattiin ne ja maalasin päälle.. ilme koheni heti :D
(kun sitä maalia joutui tosissaan ostamaan sen 3 litran purkin kuitenkin niin parempi se oli saada käyttöön :snotty: )
mulla ei oo yhtään tietoa milloin noi oltais uusimassa joten ainakin toi nyt hetkellisesti auttoi

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Oletko jotenkin vuosien saatossa muuttunut :) Vai sekoitanko sinut johonkin toiseen nikkiin? Muistanko väärin sinun olleen syvästi masentunut joskus?

joo, olinhan mä mutta parempaan suuntaan menossa, ainakin toistaiseksi
tai keskivaikea masennus ja ahdistus oli/on

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Oletko jotenkin vuosien saatossa muuttunut :) Vai sekoitanko sinut johonkin toiseen nikkiin? Muistanko väärin sinun olleen syvästi masentunut joskus?

Mukava kuulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Olettepas reippaita olleet..muistakaa myös istua hetkeks juomaan limukkaa. :D

me ollaan grillailtu ja syöty ulkona, eli on ollut hupia "työn" lomassa :D
poika on innoissaan nikkaroinut omilla työkaluillaan.. nyt on laudanpätkässä jo 5 ruuvia ja sitä on sahattu vähän lisää :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

Mukava kuulla :)

se on kieltämättä kivaa :D tosin on mulla vieläkin itsetuhoisia ajatuksia hetkittäin, ahdistusta ja viimeaikoina on alkanut myös ilmaantua paniikki oireita :/

Alkuperäinen kirjoittaja no:
on aika pieni hiekkalaatikko...

se on 1mx1m eli ei mikään suuri, mutta talonyhtiön pihalla onkin sitten suurempi.. heti kun poika on vähän vanhempi niin se saa mennä sinne leikkimään, kun sinne ei ole meilt'ä näköyhteyttä niin ei vielä 3v saa yksin sinne mennä

Yhteistyössä