On tää kyllä todella paskamainen tilanne!!(työjuttua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
outoa käytöstä kyllä..ette siis ole sopineet missään vaiheessa mitään vkotuntimäärää?sanallinen sopimus on yhtä sitova,kuin kirjallinen..meillä ainakin osa-aikaiset tekevät toisinaan vähemmän tunteja/vko ja toisinaan enemmän..
Jos tunteja on kertynyt huomattavasti enemmän,niin ns. "pakkolomalle" joutuu..jotta tunnit tasaantuu..

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja no johan:
missä sä oot töissä, millä alalla? Kuulostaa kyllä sen sortin touhulta että eikun uutta putkeen, eihän toi nyt ihan noin mee et pompotellaan miten sattuu!
Elintarvike alalla olen.Niin eihän tällanen peli vetele et luottavat siihen sokeesti et mä olen joku hätä vara kenelle voi soittaa aina silloin kun tarvitsee työntekijää. |O Enkä mä ala siihen pelleilyyn ollenkaan et tekisin vaan tyyliin pari päivää viikossa töitä varsinkaan kun en saa soviteltuna kelaltakaan puuttuvaa osaa. :headwall:

Ok. No eipä muuta kun tämän työnantajan kanssa sitten selvä sopimus mikä tuntimäärä töitä viikossa, ei tosiaan mitään tommosta "soitellaan kun tarvitaan" - tyyliä. Siltä se nimittäin vähän nyt kyllä kuulostaa. Tosin mie olisin kyl jo niin kyr.piintyny tohon että vilkuttaisin iloisesti moiselle firmalle....

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
outoa käytöstä kyllä..ette siis ole sopineet missään vaiheessa mitään vkotuntimäärää?sanallinen sopimus on yhtä sitova,kuin kirjallinen..meillä ainakin osa-aikaiset tekevät toisinaan vähemmän tunteja/vko ja toisinaan enemmän..
Jos tunteja on kertynyt huomattavasti enemmän,niin ns. "pakkolomalle" joutuu..jotta tunnit tasaantuu..
On mulla ihan kirjallinen työsoppari tuolla laatikossa.Mulle sanottiin et aluks alkaa 6h päivillä,mutta siitä sitten alkaa normi 8h työpäivät.Nooh mä oon tähän asti tehny tasan 2 8h työpäivää. |O Mitä oon siellä työkavereitten kans jutellu niin sanoivat et töitä kyllä on ja niin on työnantajakin antanut ymmärtää,mut tiedä sitten yrittävätkö"säästää"jotakin koska mua pidetään tallaisella ihme lomalla eikä teetetä täysiä työpäiviä. :headwall: No joka tapauksessa huomenna menen siellä käymään ja selvitän asian. |O

Yhteistyössä