On tää huutonetti touhu sitten hauskaa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOLL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LOLL

Vieras
Mulla lukee jo kohteessa, että käytössä vakioviesti jossa tilinumero jne. En siis laita jokaiselle mailia että tässä tilinumero jne

Melkein viikko sitten sulkeutunut kohde ja ostajasta ei ole kuulunut mitään eikä maksua näkynyt, nyt oli tullut maili, että hän ei ole jostain syystä saanut huutonetistä sulkeutumisviestiä, mutta nyt on maksanut tuotteen :D

Mistähän lie tilinumeron saanut :O

Onko tuosta huutonetistä tullut niin haudanvakava asia, että ei voi vain sanoa että sori, unohtui mutta nyt on maksettu? Ei tää mulle ainakaan niin vakavaa ole, että ei voisi nyt yksi kauppa odottaa viikkoa :)

Tää nyt oli vain yksi esimerkki muiden joukossa

Sähköpostit eivät ole luotettavia ja ihan hyvin huuto.netin vakioviesti voi mennä roskapostikansioon.
Siten hän ei ole saanut sitä ja on käynyt katsomassa tilinumeron sieltä huuto.netin kaupankäyntisivuilta, jossa se lukee voittaneelle tarjoukselle.

Sähköpostit eivät ole luotettavia ja ihan hyvin huuto.netin vakioviesti voi mennä roskapostikansioon.
Siten hän ei ole saanut sitä ja on käynyt katsomassa tilinumeron sieltä huuto.netin kaupankäyntisivuilta, jossa se lukee voittaneelle tarjoukselle.

Ai lukeeko se myös siellä?

No ei sitten mitään. Mutta tällaisia juttuja huutiksessa on paljon, miksei voi vain suoraan sanoa että on unohtunut?

[QUOTE="a.p";29813642]Ai lukeeko se myös siellä?

No ei sitten mitään. Mutta tällaisia juttuja huutiksessa on paljon, miksei voi vain suoraan sanoa että on unohtunut?[/QUOTE]

No varmaan unohduksen syy on juuri se, että odottaa sitä sähköpostia, joka ei koskaan tullutkaan. En mä ainakaan erikseen koskaan jaksa mennä huuto.netin sivuille tarkistamaan, olenko voittanut jonkun.

Mä en tajunnut aloitusta ollenkaan. Ei ole tuttu tollanen vakioviesti saati miten se toimii. Ja jos ei ole vakavaa niin miksi sulla sellainen viesti on käytössä? ;)

Yhteistyössä