On tää hemmetin vaikeeta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tää röökaamisen lopettaminen.. :snotty: Myönnettävä on, kai mä oon sit niin heikko immeinen..

Eli lopetin viime viikon maanantaina. Champix on apuna. Viime viikko meni sillee et poltin 2-4 röökiä päiväs, normisti meni 15-20. Sit aattelin et hullun hommaa.. Mut ku niin karseet tuskat tuli välillä et tuntu oikeesti et järki lähtee ja hermot menee ja syttyy tyyliin 3. maailmansota jos mä en saa röökii!!

Kävin sit hakee tollasia nikotiinitabuja, imeskelytabletteja. Pääsis tosta röökaamistavasta ehkä helpommin. Ja niit tabuja on sit helpompi vähentää..

No ny on sit 3. TÄYSIN savuton päivä menos :D Ja fiilis mitä mahtavin!

Ehkä tää ei puihin menekään koko homma. Mähän onnistun kyl!

Kiitos :)

Viimeks oon ollu näin monta päivää peräjälkee polttamatta raskausaikana, se oli sellanen mikä motivoi kummasti.. Mut siitäki on jo aikaa, tyttö jo eskaris.. :Snotty: Uudelleen alotin ku tyttö oli vuoden verran ja monta kertaa oon ehtiny jo yrittää lopettaakki mut ekaan päivään tai viim. tokaan ne on aina aikasemmin kaatunu. Jospa ny sit.. :D

Onnea!!!!!!!!!!
Jokainen savuton päivä on voitto, ja voit onnitella itseäsi niistä! Ensimmäinen viikko on pahin (ainakin minulle oli), mutta selviät kyllä!

[QUOTE="Kenguru";23042622]Onnea!!!!!!!!!!
Jokainen savuton päivä on voitto, ja voit onnitella itseäsi niistä! Ensimmäinen viikko on pahin (ainakin minulle oli), mutta selviät kyllä![/QUOTE]

Kiitos :) Just noin mä oon täs aatellu. Ja eka viikkohan se on se pahin. Pari kertaa aiemminki oon lopettanu pitkiksi ajoiksi ja tiän ittestäni sen että ku tän ekan viikon jotenki päin pääsee niin sit tää kyllä onnistuu :)

Ja kyllä musta nyt jo tuntuu et tää taitaa onnistua :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23042679:
Neulo sitä röyhelöä, neulo neulo NEULO!!

Et ennätä edes ajatella savujen vetämistä :D

No niinhän mä teenki, hirveellä apinan raivolla!! :D

Sit mä lasken sen ja aattelen et meen röökille.. ai niin.. Sit mä syön ja aattelen et meen röökille.. ai niin.. Sit mä juon kaffit ja aattelen et meen röökille.. ai niin.. sit mä muuten vaan nousen ylös ja aattelen et meen röökille.. ai niin..

Et tääl mä sätkin.. :laugh:

No niinhän mä teenki, hirveellä apinan raivolla!! :D

Sit mä lasken sen ja aattelen et meen röökille.. ai niin.. Sit mä syön ja aattelen et meen röökille.. ai niin.. Sit mä juon kaffit ja aattelen et meen röökille.. ai niin.. sit mä muuten vaan nousen ylös ja aattelen et meen röökille.. ai niin..

Et tääl mä sätkin.. :laugh:

Onneksi ne sätkimiskerrat vähenee päivä päivältä:)

Onnea ja tsemppiä,älä anna periksi ja keksi jotain tekemistä ku tekkee mieli vetää röökiä.:flower:

Viimeksi muokattu:
Yksi tuttavani, joka poltti tosi paljon tosi pitkään sanoi, että jos lopettaminen olisi ollut helppoa, ei se onnistuminen olisi ehkä tuntunut niin hyvältä. Sitä olisi ehkä harmitellut, että miksei ihmeessä tehnyt sitä aikaisemmin, vuosikymmeniä sitten, jos se näin helppoa olikin. Hän onnistui ja on nykyään tosi hyvässä kunnossa, juoksi ekan maratoninsa viime kesänä, mies joka aiemmin ei juoksuaskelta ottanut. Ei tietty kaikki tupakasta johtunut, mutta oli kuitenkin huonommassa kunnossa aiemmin, eikä terveydestään kaikkiaan kovin kiinnostunut.

Minen oo vielä keksiny mitää korvaavaa sillee tolle röökille, se tässä on ny kovasti mietinnässä. Millä mä sen röökihetken korvaan. Sillon ku tulee aikamoiset tuskat eikä oikee tiiä et mitä tekis..

Pahimmat on just ruuan tai kahvin jälkeen, duunista kotiin lähtö, dösärillä seisoskelu.. Ne on just niitä tilanteita millon on aina röökaillu.

Yksi tuttavani, joka poltti tosi paljon tosi pitkään sanoi, että jos lopettaminen olisi ollut helppoa, ei se onnistuminen olisi ehkä tuntunut niin hyvältä. Sitä olisi ehkä harmitellut, että miksei ihmeessä tehnyt sitä aikaisemmin, vuosikymmeniä sitten, jos se näin helppoa olikin. Hän onnistui ja on nykyään tosi hyvässä kunnossa, juoksi ekan maratoninsa viime kesänä, mies joka aiemmin ei juoksuaskelta ottanut. Ei tietty kaikki tupakasta johtunut, mutta oli kuitenkin huonommassa kunnossa aiemmin, eikä terveydestään kaikkiaan kovin kiinnostunut.

Mua nyt aika paljon säikäytti just terveydelliset seikat. Mulle tuli paha keuhkoputken tulehdus joulun jälkeen ja siinä samalla meni astma tosi pahaksi. Se ei oo aiemmin oireillu ku koivun siitepölyaikaan. Noh, keuhkoputkentulehdus parani mutta astma jäi.. :(

Mutta itseasiassa tänään hoksasin duunis et mulla ei oo nyt yhtään ahdistanu henkee :) Aika hienoo :)

Minen oo vielä keksiny mitää korvaavaa sillee tolle röökille, se tässä on ny kovasti mietinnässä. Millä mä sen röökihetken korvaan. Sillon ku tulee aikamoiset tuskat eikä oikee tiiä et mitä tekis..

Pahimmat on just ruuan tai kahvin jälkeen, duunista kotiin lähtö, dösärillä seisoskelu.. Ne on just niitä tilanteita millon on aina röökaillu.

Yritä olla korvaamatta millään. Silloin pääset siitä oikeasti eroon, etkä vain siirrä addiktiota toisaalle, jolloin röökiin palaaminenkin on heppoisamman päätöksen päässä. Nyt vaan puret hammasta, ja ajattelet että nyt kidun, mutta kahden viikon päästä pystyn elämään normaalisti ilman röökiä. Kyllä se sisua vaatii, mutta onhan sinulla sitä:)

Itse ymmärrän paremmin narkkareita ja alkoholisteja röökin polton lopettamisen jälkeen.
Ei se todellakaan ole helppoa, ja sitä lopputulosta pitää osata haluta.

Itseäni auttoi se, etten halunnut niitä seurauksia röökaamisesta (sairaudet, ruma iho, rumat hampaat...).

Yhteistyössä