On se vaan niin kumma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
tämä naisen elämä..kauheat menkka kivut :headwall: ja mikä siinä on että ennen raskauksia ihmettelin kun moni voivotteli näitä kipuja kun mulla ei ollut koskaan mitään mut auta armias kun kaksi synnytystä takana niin pahemmaksi todellakin vain mennyt nämä kivut.Sekin ihmetyttää että miksi Burana 400mg auttaa mutta Panadol vai mikä lie on tuo toinen ei auta vaikka on 500mg.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiks yleensä kk-kivut enemmän vaivaa synnyttämättömiä naisia?

Sehän tässä on kun mulla ei koskaan ole ollut kipuja mutta ekasta jo huomasin eron ja sitten tästä kakkosesta tämä on yhtä tuskaa :( ja olen jo käynyt tutkimuksissa kun joskus ne kivut voi johtua jostain muustakin mut multa ei mitään löytynyt.

Aivan sama juttu. Nyt kolmosen jälkeen on vielä tulleet ovulaatiokivutkin (kuin kamalia jälkisupistuksia) ja lisäksi vuodan kuin Niagara pari ekaa päivää. Voi jösses, kun ei ole kivaa!

Mulla on auttanut menkkakipuihin ja vuodon lyhentymiseen kuukautiskuppi. En uskonu ensin kun sisko sitä mulle kehu, mutta kyl se vaan on totta. Ja mikä ihaninta, ekoina päivinä selviää kolmella tyhjennyskerralla eikä tartte haistella sitä äklöö kkverihajua siteissä...yyk.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiks yleensä kk-kivut enemmän vaivaa synnyttämättömiä naisia?

Minulla ne kivut on melkein samaa luokkaa kuin ennenkin. Toisaalta nykyään en ole enää pyörtyillyt sen kivun vuoksi.

multa kivut on melkein loppunut raskauksien myötä. ennen makasin kippurassa ja itkin kun sattui niin kovasti, nykyään korkeintaan jollottaa alamahaa.

Mulla ei ennen lapsen saantia olut koskaan ikinä minkäänlaisia menkkakipuja..
Nyt tunnen sen kun ne alkaa..
ja ekat päivät on ihan helvettiä..kaksinkerroin oon maannut monasti..
Särkylääkkeitä en osaa pahemmin syödä..
eikä pillerien vaihto ole auttanut...

Yhteistyössä