On se vaan niin huvittavaa :D

Ursus maritimus

Aktiivinen jäsen
28.06.2005
2 335
1
36
Tuo miten joitain ihmisiä kiinnostaa toisten ihmisten asiat niin paljon. Tehdään kaikki mahdollinen että saatais tietää mitä, missä ja miksi sekä kenen toimesta on tapahtunut :D

Jännää joutua tuollaisen kohteeksi ja sit on vaan niin kivaa pimittää tietoa. Vastailla sillai ympäri pyöreästi ettei toinen tosiaan saa asiasta mitään tolkkua.
Mutta kuinka ollakaan, jo seuraavana päivänä siitä asiasta liikkuukin ihan omanlainen tarina. Eli ihan pakko on ollut keksiä itse omasta päästä siihen tarinaan kohdat joita ei tajunnut :whistle:

Mutta siis ei ole ihmisten uteluilla mitään rajaa joka on toisaalta aika säälittävääkin :/

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
:/ Pikkuvihjeitä ei ehkä kannata antaa, koska siitä saattaa syntyä todella vääränlainen kiertotarina, jota voi olla myöhemmin mahdotonta muuttaa.

No mut aivan sama.
Just olikin eilen puhetta täällä tuosta väärin ymmärretyksi tulemisesta. Sille ei mitään voi jos väärin ymmärretään.

Mutta tuo juoruilu ja sellanen juoru-utelu on kyllä... miten sen nyt sanois... Noh, kiva olla kuin ei oliskaan :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Niin, onhan muakin kuollut kävellyt tiellä vastaan :D Onhan siinä juoruissa oma jännittävä viehätyksensäkin... :D

No tuo on jo aika paha :D

Onneks olen kovahermonen, herkempi ois voinut järkyttyä, minä vaan sanoin kuolleelle päivää ja vähän nauroin itekseni :D

Yhteistyössä