On se vaan mahtavaa kun sikalentsua kauhistellaan ja liiotellaankin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
koulussa ja joka paikassa. 7-vuotias tyttö alkoi illalla kuumeileen vähän ja oli heti aivan paniikissa, itki ja huusi että 'nyt minä äiti varmasti kuolen' .. Saanut koko illan rauhoitella että vähän tyttö rauhottuis, nyt onneksi nukahti..

No,minkäs teet ku kerran pelottaa. Mulla ei edelleenkään ole missään sellaista nappia,mistä voisin tunnetiloja poistaa tai lisäillä. Ihmisiä nääs ollaan ja vieläpä hyvin pelokkaita sellaisia...

nii,samamieti mä.tyttö 9 v kysy tänää et voiko siihe kuolla...sanoin suora et ei siihe flussaa vaa jälkitautii,ja et heti jos tulee hengitysvaikeuksia flunssas ni pitää sanoo.mä oon jo kerran saanu pelätä et tuo lapsi kuolee =(

Mun 7v kuuli tänään radiosta että joku oli kuollut sikainfluenssaan, ja kysyi multa hämmästyneenä, että voiko sikainfluenssaan kuolla. Tyttö oli aika vaisu sitten pidemmän aikaa:/

Nuo kaksi rahan- ja verenhimoista iltapäivälehteä pitävät huolen siitä että kaikki pelkäävät varmasti koko rahalla. Kirkuvia otsikoita, vääristeltyä tietoa. Kuolema on hyvä business.
Ei ole ihme että lapset pelkäävät, kun lukevat noita otsikoita kun aikuistakin joskus ahdistaa.

bdt: samaa mieltä. Minusta iltapäivälehdet ja niiden mainokset pitäisi siirtää pois päivittäistavarakauppojen kassoilta ja sisäänmenoista. Ahdistaa itseäkin, kun kaikki tragediat pläjäytetään silmille ostoksille mennessä. Joka päivä.

Yhteistyössä