On se prkl kumma..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koivunkäpy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Koivunkäpy

Aktiivinen jäsen
05.10.2005
14 246
1
36
Että yks heemetin kakara saa terrorisoida muita, seukkarin kerhossa tuo tyttö käy ja siellä on yks poika kiusannu tyttöä vasta 1,5v, millon siitä kun se on pitempi ku muut, milloin mistäkin, mut nyt on kuvioihin tullu se että jätkä käy tyttöön käsiks |O
Tänään oli ladannu palikkalaatikolla takaraivoon ja taksissa lyöny silmään.. mä meen kohta taas vaihteeks lankoja pitkin kerhotädeille että eikö ne saa sitä pentua kuriin vai missä vika.

Kiva vaan huomata että asiat ei oo muuttunu mihinkään 20vuoden aikana, tuo kakkonen ei kyllä mihinkää seukkarin kerhoon mene, prkl.

Kerhotätien kanssa tiukkasanainen keskustelu. Mä vaatisin myös tapaamista: saman pöydän ääreen sekä kerhotädit että kiusaajan ja kiusatun vanhemmat. Viime kädessä kiusaaja pitäisi ottaa pois kerhosta, jos mikään muu ei auta.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Kerhotätien kanssa tiukkasanainen keskustelu. Mä vaatisin myös tapaamista: saman pöydän ääreen sekä kerhotädit että kiusaajan ja kiusatun vanhemmat. Viime kädessä kiusaaja pitäisi ottaa pois kerhosta, jos mikään muu ei auta.

Näin miekin ehdottaisin. Hyvänen aika jos pienestä pitäen katotaan kiusaamista "läpi sormien", niin mihin mittakaavaan se vielä äityykään kun kiusaaja kasvaa. :/

Yhteistyössä