On se nyt ***** tuon pojan kanssa!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamma-73

Aktiivinen jäsen
29.08.2005
3 230
0
36
Porvoo
Samat hiton iltarutiinit tehään joka ilta. Saa päättää luetaanko kirja vai tehäänkö palapeli. No tänään oli palapelin vuoro ja sit meni sänkyyn. Kohta viskeli unikaverit ovesta ulos ja kömpi ite perässä. Tulee koko ajan tänne makkariin, nytkin tuossa tollottaa. Tekis mieli karjaista, että mene nyt piippiin siitä. En voi edes korottaa ääntä kun tyttö herää. Mitä vittua mä teen sen kans????????????????????

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Samat hiton iltarutiinit tehään joka ilta. Saa päättää luetaanko kirja vai tehäänkö palapeli. No tänään oli palapelin vuoro ja sit meni sänkyyn. Kohta viskeli unikaverit ovesta ulos ja kömpi ite perässä. Tulee koko ajan tänne makkariin, nytkin tuossa tollottaa. Tekis mieli karjaista, että mene nyt piippiin siitä. En voi edes korottaa ääntä kun tyttö herää. Mitä vittua mä teen sen kans????????????????????

mee pötkötteleen viereen hetkeksi?

En mene pötköttelee kun just ollaan päästy tuosta nukutuksesta eroon. Kone ei ole kannettava. Nyt vasta ruennu tulee pois ihan pari kertaa ....kele, muutenkin mulla ollu hieman vaikeeta viimeaikoina niin olis kiva saada illalla edes rauhaa.

Piti luntata profiilista pojan ikä..
Aivan kuin meillä! Tuo 4v ei nuku enää ollenkaan! Kukkuis yöt ja sitten kränätään päivät. Sen lisäksi ennen söi kaikkea ja mielellään,nyt ei ole nälkä, eikä suostu syömään mitään! Raivostuttavaa!!!

ei kai siinä auta ku viet sänkyyn sen miljoona kertaa et se lopulta jää. etkä puhu enää mitään ku vaan et nyt nukutaan hyvää yötä. hermoja se koettelee ja taitaa jäädä sun palstailu tältä illalta. mut se toimii(?)
*olen katsonut kauhukakaroita telkasta*

meillä tuo reilu 3vee tulee kans sänkystä yläkerran rappuun höliseen ja kun tarpeeks kauan on omissa oloissaan niin menee ite sänkyyn...joskus alkaa huuteleen peittelyä ja kun menee niin sillonki saattaa jo jäädä nätisti sänyynsä...yleensä menee itekseen joko suosilla tai pitkällisen ajan jälkeen kun alkaa väsyttään...

Viet vaan takasin, hermoja menettämättä etkä selitä kovin.

Meillä 2 ja 4 veet huutelivat pitkän tovin sängystä, mut kun aloin vaan viemään sitä vettä mitä pyysivät enkä puhunut sanaakaan niin johan loppui.

Ja myös nukkumaan laittaessa annan suukot ja sanon että älkää sitten huudelko turhia, äidillä on tekemistä tms...

Ja, tuli mieleen että voisko tuo palapeli olla liian haastavaa aivoille, eli saa siitä lisää energiaa.
Jospa vaan lukisit niin ei pojan pään tarvi enää niin tehdä töitä ja saa siinä sun lukiessa jo väsähtää. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Vie vaan takaisin sänkyyn.Vaikka sata kertaa.Kyllä se lopettaa sen aikanaan.

Näin miekii asian aattelin. Ärsyttävää ja turhauttavaa mut ah, niin palkitsevaa siinä vaiheessa kun tajuat vetäneesi pidemmän korren eikä poika enää viitsi kömpiä sängystä kun tajuaa että se on ihan turhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lopetat palstailun ja laitat pojan nukkumaan

No hei, loistava vinkki!! Kone kiinni niin poikakin pysyy sängyssä. Vähäks mä oon tyhmä kun luulin että oli kyse siitä miten pojan sais nukahtamaan ilman nukuttamista.

Mut kun se alkaa itkemään/huutamaan, jos alan roudaamaan sitä sänkyyn---->tyttö herää. Vein sillon ennen tyttöä aikasta monta tuhatta kertaa edes takas ja huudot ei juuri haitannu, mut nyt täytyy ajatella tyttöäkin. Joku sanoi tuosta syömisestä ni meil sama juttu. Ei aamupalaa, ei lounasta, ei juuri mitään. Iltaa kohden sit alkaa vikisee ruokaa sun muuta. Plääh, tuntuu, että kohta 2,5v ollu yhtä kiukuttelua.

Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Vie vaan takaisin sänkyyn.Vaikka sata kertaa.Kyllä se lopettaa sen aikanaan.

Näin miekii asian aattelin. Ärsyttävää ja turhauttavaa mut ah, niin palkitsevaa siinä vaiheessa kun tajuat vetäneesi pidemmän korren eikä poika enää viitsi kömpiä sängystä kun tajuaa että se on ihan turhaa.

Näin just. ELÄ ANNA PERIKSI, koska jos sä tänä iltana näytät sille hermostumisesi, niin sama ralli jatkuu illasta toiseen ja pian on joka iltanen show. ÄLÄ LUOVUTA vaan nouse oman kiukkusi yläpuolelle! Tsemppiä!

mikä pakkomielle siinä on että lapsen on opittava yksin nukkumaan omassa sängyssään. siinä sitä sit taistellaan ja kaikilla paha mieli. perhepetiin vaan ja kaikilla mukavaa.
Nyt meilä pojat sohvalla, nuorempi nukahti jo ja vanhempi kattoo vielä leffaa, mutta nukahanee kohta. ei turhaumia kenelläkään tai yksinään tarvii kenenkää olla.

Pysy vaan lujana. Nyt on vaikeaa, mutta myöhemmin pääset helpommalla, kun et anna periksi. Meilläkin oli todella vaikeaa ennen, mutta nyt on helppoa, kun ei vuosiin ole tarvinnut tapella nukkumaan menon kanssa. Ovat niin tottuneet rytmiin, etteivät jaksa valvoa vaikka saisivatkin.

Alkuperäinen kirjoittaja maanvaiva:
mikä pakkomielle siinä on että lapsen on opittava yksin nukkumaan omassa sängyssään. siinä sitä sit taistellaan ja kaikilla paha mieli. perhepetiin vaan ja kaikilla mukavaa.
Nyt meilä pojat sohvalla, nuorempi nukahti jo ja vanhempi kattoo vielä leffaa, mutta nukahanee kohta. ei turhaumia kenelläkään tai yksinään tarvii kenenkää olla.

Normileveässä parisängyssä 4 alle kouluikäistä ja kaksi kohtuu-suurta aikuista on pikkasen liikaa miunkii sietokyvyllein! Omiin sänkyihin mars! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kräm:

Normileveässä parisängyssä 4 alle kouluikäistä ja kaksi kohtuu-suurta aikuista on pikkasen liikaa miunkii sietokyvyllein! Omiin sänkyihin mars! :whistle:

Tuota, me ei olla harkittu edes tätä vaihtoehtoa missään vaiheessa siksi että me miehen kans ollaan niin levottomia nukkujia. Ja ei yksinkertaisesti haluttu riskeerata vauvan henkeä nukuttamalla sitä meidän välissä.
Se mikä sopii teille, ei sovi välttämättä kaikille!

Just,annetaan vain lasten elää pellossa!Samat iltarutiinit ja jämäkkä kuri on mun mielestä paras,jokainen nukkuu omassa sängyssään,eri asia sitten jos herää esim.keskellä yötä ja pelkää..

Ei ole pakkomieltymys, mut on noin vuosi sitten alkanut nukahtamaan yksin ja en mä nyt halua sitä samaa rumbaa aloittaa alusta, että mun illat taas menee "pilalle" kun joudun pojan kanssa makoilemaan. Oma aika kun on kortilla nykyään. Perhepedin kannattajia en ole, mulla on muutenkin todella huonot unenlahjat.

Yhteistyössä