On se nyt sitten jumaliste kumma ettei saa enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KeljuK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KeljuK

Jäsen
21.06.2007
888
0
16
olla rauhassa "lihava" |O |O
oikeesti mua rupee pikku hiljaa korpeen ku joka toinen ihminen on kehumassa "oho ootpas sää tukeva,sä olit ennen niiiiiin laiha"
|O :headwall: |O
iteppä kiloni kannan.en mäkään kehu ihmisille vaikka olis tukevoitunu niin tommosia ellei kysytä,ärsyttää vaan :snotty:
ennen raskauksia painoin 60 päälle ja nyt 78 et on pyöreyttä mut on mulla 4 lastakin ulos väännettynä |O
tänään karjaisin kaverille ,joka painaa mua 40 kiloo enemmän ku tää kehu et "et oo ajatellu laihduttaa?sulla tossa vattassa on tota ylimäärästä,TOI LÄSKI EI NÄYTÄ HYVÄLTÄ |O oikeesti en osannu muuta karjasta et on nyt perkules kumma kun en sun läskejäs arvostele niin tarviiko sun mun et |O
on se kummalista kun pitää muka olla niin laiha kun "nuorena" |O :headwall:
minäkö heikkohermo en suinkaan :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Tänään justiinsa kattelin miten suurin osa ihmisistä on ylipainoisia. järkyttävää.

so?
pitääkö siittä olla jonkun koko ajan huomauttelemassa?
ite synnytin 5kk sitten ja mulla ei ole kiire kiloistani päästä mitkä raskaus aikana taas tuli,eikö sitä saa ihminen kantaa rauhassa kilojaan?

Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:
Tänään justiinsa kattelin miten suurin osa ihmisistä on ylipainoisia. järkyttävää.

so?
ite synnytin 5kk sitten ja mulla ei ole kiire kiloistani päästä mitkä raskaus aikana taas tuli,eikö sitä saa ihminen kantaa rauhassa kilojaan?

Tulee vaan liika lihavuus yhteiskunnalle kalliiksi ja kuormittaa hoitajien työtä :/

mä just yks pv kirjotin tänne kun satuin näkee tuttua vanhempaa naista,joka sanoi ettei meinannu tuntee kun oon niin paljon lihonut..ja viimeeks tätä enne ollaan nähty sunnilleen 15v sitten ,kun mulla ei ollu lapsia ja olin laiha teini..että en mäkään ymmärrä miks ihmeessä siitä pitää mainita jos nyt joku on lihonu..ei luulis muita haittaavan..tsemppiä meille:)

so?

Tulee vaan liika lihavuus yhteiskunnalle kalliiksi ja kuormittaa hoitajien työtä :/

HAISTA HOMA, mä olen sh ja kyllä tehnyt osuuteni hoitotyössä...
no oote vaan ku ite teet lapsia...HAH!

Alkuperäinen kirjoittaja PILLI:

so?

Mulla on kaksi lasta, molemmista tullut ylimäärästä 20kg ja kaikki saatu pois. Se on itsestä kiinni ja hoikkana voi paremmin, kokeile :)

Kun meidän nyt 5v poika oli 1/2 vuotias ja totta kai vielä oli kiloja jäljellä, niin silloin multa kysyttiin viikon sisällä kaks kertaa että ootko sää raskaana, toisen kerran jälkeen masensi jo oikeesti...

Jokaisen oma asiahan se tietysti on jos omat "läskinsä" kantaa mutta niinkuin täällä eräs jo totesi että tulee kalliiksi yhteiskunnalle "me lihavat". Mä ite nyt pudotan painoa kun en enää jaksanut sitä että vaatteet ei mahu päälle, selkää kolottaa, jalkoja särkee ym. Nyt on jo paljon parempi olo vaikkei ole kuin vasta n. 9 kg pudonnut. Mutta mun iässä (kuukauden päästä 50 v) se paino ei kovin nopeasti ja helposti laske kun se nousemaan pääsee, on enemmän töitä tehtävä sen eteen.

so?

no millä lailla tämän aapeen ylipaino tulee kalliiksi? käsittääkseni myös hoikat pitävät äitiyslomaa. ja jos kerran aapee meinaa aikanaan painoa tiputtaa niin eikö se ole ihan jees juttu. Ja toi 78kg ei es oo hirveen paha, kääntäkääpä katseenne illalla neloselle kun alkaa 4D

Alkuperäinen kirjoittaja PILLI:

so?

Mulla on kaksi lasta, molemmista tullut ylimäärästä 20kg ja kaikki saatu pois. Se on itsestä kiinni ja hoikkana voi paremmin, kokeile :)

Hih, tavoite onkin... ja kun olen 177/72 niin eipä sitä prosentuaalisesti ylipainoa ees ole.... lihavat on sitäpaitsi leppoisia eikä tollasia PISSIKSIÄ ja kireitä EUKKOJA!

tuunko mää sit kalliiks? :o jaa a millähän tavoin..tai ylipäätänsä mua tukevammat?syövät yhen perunan enemmän ku laihat ;) :whistle:
Kyse ei ollutkaan muusta kuin että MIKSI?
eli miksi ihmisten tarvii jauhaa sitä oot lihava juttua,jos toinen tietää et on ylipainoo ja sen kanssa koittaa elää,laihdutta yms..
Jotkut lihoo raskaus aikana,jotkut ei.jotkut synnytämisen jälkeen on heti laihoja,jotkut ei.
niinkun tuolla joku laittoi et sanottu onko raskaana kun puolivuotta sitten synnyttänyt ja jäänyt kiloja,samoin on mulle kehuttu ku vattaa "pömpöttää" et sä odotat ja pidetään sitä heti itsestään selvyytenä et ei voi olla muutakun raskaana!
kukaan ei koskaan miellytä kaikki oli minkälainen hyvänsä.
ei vaan ole kiva kuunnella et oot tukeva mikset ole niin laiha kun sillo ja sillon. :headwall:

Sama täällä! Ihan kun kauneuden pitäisi aina olla ensisijainen arvo elämässä, neljän lapsen äidilläkin. Ja kyllähän niitä kiloja tulee kun ikääkin tulee.

so?

no tuskin mun kiloni ainakaa yhteiskuntaa rahastaa!!koskaan en oo tarttenu mitää hoitoja!!

No, ei sitä näköjään saa hoikkakaan olla nykypäivänä. Heti haukutaan (ainakin seläntakana) anorektikoksi ;-(

Olen aivan normaali, 162/50 muodokas (rinnat ja lantio löytyy) silti joutuu kuulemaan kummasteluja kuinka olen näin hoikka.

Jos lihavia syyllistetään siitä, että tulevat kalliiksi yhteiskunnalle. Niin miksi ei aleta vakavasti puhumaan siitä kuinka kalliiksi laihat tulevat. Olen huomannut kuinka laihoilla ihmisillä on aina kiire, ovat stressaantuneita ja nukkuvat liian vähän. Olen varma, että stressi ja liian vähäinen yöuni ovat yhteiskunnalle myös todella kalliita. Kuitenkin nykään jollaintapaa ihannoidaan sellaista kiirreellistä elämänrytmiä ja ihmiset polttavat itsensä ihan loppuun. Kalliiksi sekin siis lopulta tulee...

Mulla on yks aivan ihana kaveri. Lyhyt on ja tosi pullea, mutta kaunis niin sisäisesti ja ulkoisesti. Aina on ollut yhtä "suosittu" kuin hoikat ystävänsä. Miehetkin sitä vonkaa kokoajan. Tyytyväinen on itseensä ja se tärkeintä! Hänestä huokuu onnellisuus ja itsevarmuus.

Minäkin olen joutunut kommentoija-terroristien kohteeksi. Milloin olen liian laiha ja milloin olen tukeva... Joillekin ei kelpaa vaikka mikä olisi. :kieh: