Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä luulin että on ihan normaalia että yövuoron jälkeen vanhempi saa pitää nukkumapäivän. Entäs jos yövuoroja on monta putkeen? Missä välissä sitä sitten nukkuu? :/ Ilman untakaan kun ei pärjää.
Mitä se tähän mitään kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja no hei hei:Alkuperäinen kirjoittaja Idiootit:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täytyyhän sun saada nukkuakin yövuorojen jälkeen
ei niiden mielestä, koska olivat ihmetelleet minun nukkumispäiväänikin miehelle! Helvetti...ihmiset jotka eivät ole tehneet päivääkään yötyötä! Tiedän, olen ammattini valinnut, mutta yövuorojen jälkeen on kaikkien kannalta hyvä nukkua.
Nuohan voisivat ite kokeilla valvoa vaikka yön putkeen. Katotaan sitten ovatko niin iloisia ja pirteitä. Tietty sun täytyy saada nukkua, sähän olisit lapsilles vaarallinen vuorokauden tai ylikin valvoneena!
Mistä sä tiet mitä kaikkee ne lh:t on elämässään tehneet?
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Joo. Minulla on 3 vuorotyö ja meidän lapset on päiväkodissa todella vähän. Välillä viikonkin pois putkeen! Nyt sitten ajattelin itsekkäästi pitää yövuorojen jälkeen yhden VAPAAPÄIVÄN ja mies vei lapset hoitoon ja minä pääsin uimahalliin uimaan ja hiukan rentoutumaan päiväksi. Mies sanoi äsken, että päiväkodissa oli heti kyselty, että miten minun vuorot menee ja miten yövuoroja nyt oli ja eikö ole vapaata jne jne???? Perkeleen perkele! Nyt tuntuu siltä, että olen helvetin paha ihminen :'( Tämä on juuri tätä, että syyllistetään sitten oikein kunnolla!
Ja meillä taas päinvastoin päiväkodissa...Me maksetaan 14:sta päivästä, eikä meillä juuri koskaan päivät täyty.Tädit tietävät siellä muutenkin, ettei meilläkään hoitopaikkoja lapsille juuri ole ja tietävät, että teen kolmivuorotyötä, niin ovat ihan kehottaneet, että ihan surutta voin suunitella omalle vapaapäivälle tytölle hoitopäivän, jos haluan vaikka uimaan tai ihan vaan siivota rauhassa, kun kuitenkin maksamme sen 14 päivää.Huhtikuussakaan ei tulis kuin 5 hoitopäivää, kun on pääsiäinen ja minulla pitkiä vapaita, niin sanoivat jo heti, että pidät itsellesi muutaman vapaapäivän...Mutta meillä onkin aivan upea päiväkoti kaikin puolin ja siellä työskentelee ihmisiä, jotka tekevät työtään koko sydämellään ja ovat todella upeita tyyppejä kaikki.Olen iloinen, että lapseni saa olla siellä hoidossa :flower:
meillä ihan sama tilanne, että ei hoitopaikkoja ole (esim. mummot ja vaari asuvat 500km:n päässä ) tietävät senkin ja meilläkin täyttyy harvoin nuo hoitopäivät. Olen joustanut niin paljon esim. Hakenut lapset pois hoidosta kun heillä työntekijöitä sairastunut jne. jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Joo. Minulla on 3 vuorotyö ja meidän lapset on päiväkodissa todella vähän. Välillä viikonkin pois putkeen! Nyt sitten ajattelin itsekkäästi pitää yövuorojen jälkeen yhden VAPAAPÄIVÄN ja mies vei lapset hoitoon ja minä pääsin uimahalliin uimaan ja hiukan rentoutumaan päiväksi. Mies sanoi äsken, että päiväkodissa oli heti kyselty, että miten minun vuorot menee ja miten yövuoroja nyt oli ja eikö ole vapaata jne jne???? Perkeleen perkele! Nyt tuntuu siltä, että olen helvetin paha ihminen :'( Tämä on juuri tätä, että syyllistetään sitten oikein kunnolla!
Ja meillä taas päinvastoin päiväkodissa...Me maksetaan 14:sta päivästä, eikä meillä juuri koskaan päivät täyty.Tädit tietävät siellä muutenkin, ettei meilläkään hoitopaikkoja lapsille juuri ole ja tietävät, että teen kolmivuorotyötä, niin ovat ihan kehottaneet, että ihan surutta voin suunitella omalle vapaapäivälle tytölle hoitopäivän, jos haluan vaikka uimaan tai ihan vaan siivota rauhassa, kun kuitenkin maksamme sen 14 päivää.Huhtikuussakaan ei tulis kuin 5 hoitopäivää, kun on pääsiäinen ja minulla pitkiä vapaita, niin sanoivat jo heti, että pidät itsellesi muutaman vapaapäivän...Mutta meillä onkin aivan upea päiväkoti kaikin puolin ja siellä työskentelee ihmisiä, jotka tekevät työtään koko sydämellään ja ovat todella upeita tyyppejä kaikki.Olen iloinen, että lapseni saa olla siellä hoidossa :flower:
meillä ihan sama tilanne, että ei hoitopaikkoja ole (esim. mummot ja vaari asuvat 500km:n päässä ) tietävät senkin ja meilläkin täyttyy harvoin nuo hoitopäivät. Olen joustanut niin paljon esim. Hakenut lapset pois hoidosta kun heillä työntekijöitä sairastunut jne. jne.
Minun täytyy olla hiljaa kiitollinen lapseni hoitopaikasta.Tiedän joka solullani mitä kolmivuorotyöntekeminen on.Olen sitä tehnyt vuodesta -91. ja tykkään vuorotyöstä, mutta kyllä minä saan olla myös itsekäs välillä ja nauttia jokusesta vapaapäivästä edes muutaman tunnin ajan.Ymmärrän todella harmituksesi
Alkuperäinen kirjoittaja HALOO:MIETTIKÄÄ TE JOTKA OOTTE PÄIVÄTÖISSÄ ETTÄ VALVOISITTE VIELÄ YÖN!JATAAS TÖIHI
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja se päiväkoti on oikeesti vain sitä varten, että lapset on siellä silloin kun vanhemmat on töissä tai nukkumispäivällä, ei sitä varten, että sä oot varannut ajan nyt sit vaikka sille gynekologille.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Joo. Minulla on 3 vuorotyö ja meidän lapset on päiväkodissa todella vähän. Välillä viikonkin pois putkeen! Nyt sitten ajattelin itsekkäästi pitää yövuorojen jälkeen yhden VAPAAPÄIVÄN ja mies vei lapset hoitoon ja minä pääsin uimahalliin uimaan ja hiukan rentoutumaan päiväksi. Mies sanoi äsken, että päiväkodissa oli heti kyselty, että miten minun vuorot menee ja miten yövuoroja nyt oli ja eikö ole vapaata jne jne???? Perkeleen perkele! Nyt tuntuu siltä, että olen helvetin paha ihminen :'( Tämä on juuri tätä, että syyllistetään sitten oikein kunnolla!
Minun täytyy olla hiljaa kiitollinen lapseni hoitopaikasta.Tiedän joka solullani mitä kolmivuorotyöntekeminen on.Olen sitä tehnyt vuodesta -91. ja tykkään vuorotyöstä, mutta kyllä minä saan olla myös itsekäs välillä ja nauttia jokusesta vapaapäivästä edes muutaman tunnin ajan.Ymmärrän todella harmituksesi
kyllä minäkin tykkään vuorotyöstäni hirveästi, mutta kohtuus kaikessa. Valvoin kolme yötä ja heti valvomisen päälle pitäisi vaan jaksaa lasten kanssa päivä....minä en siihen pysty. Joku lh varmaan sitten pystyy.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:siis eiks ap:n pitäs sit nukkuu päivä ku on niin väsynyt eikä jaksaa lähtee uimaa jne :ashamed: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei sitä varten, että sä oot varannut ajan nyt sit vaikka sille gynekologille.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:siis eiks ap:n pitäs sit nukkuu päivä ku on niin väsynyt eikä jaksaa lähtee uimaa jne :ashamed: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja se päiväkoti on oikeesti vain sitä varten, että lapset on siellä silloin kun vanhemmat on töissä tai nukkumispäivällä, ei sitä varten, että sä oot varannut ajan nyt sit vaikka sille gynekologille.
Voi kuule, kun lapset voi viedä päiväkotiin vaikka siksi, että on varannut ajan kampaajalle
Eikä pk:n tädeillä ole oikeutta asiasta rutista.[/quot
Sun itsekkäät mielipiteet tiedetään, mut noin se ei silti olePaitsi kun ovat sillä virikepaikalla, ni sithän voi itse tehdä mitä lystää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muijat, akat, paskankaan väliä niiden mielipiteillä :/ Ootte te kyllä aikusia ihmisiä kypsine mielipiteineen. Niille samoille akoille te kuitenki viette lapsenne hoitoon, luulis jotain kunnioitusta toista ihmistä ja ammattiryhmää kohtaan olevan...
Ja se päiväkoti on oikeesti vain sitä varten, että lapset on siellä silloin kun vanhemmat on töissä tai nukkumispäivällä, ei sitä varten, että sä oot varannut ajan nyt sit vaikka sille gynekologille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sun itsekkäät mielipiteet tiedetään, mut noin se ei silti olePaitsi kun ovat sillä virikepaikalla, ni sithän voi itse tehdä mitä lystää.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei sitä varten, että sä oot varannut ajan nyt sit vaikka sille gynekologille.
Tämä paska äiti vie lapsensa huomenna aamulla hoitoon vaikka en mene työharjoitteluun vaan menen lääkäriin. Hyi mua. Mä vain näen järkevämpänä viedä likan hoitoon kuin rehata lääkärille mukaan 200km päähän.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja endie:siis eiks ap:n pitäs sit nukkuu päivä ku on niin väsynyt eikä jaksaa lähtee uimaa jne :ashamed: :xmas:
kuule sitä ei kuitenkaan koko päivää nuku, koska yölläkin pitää taas nukkua, että saa käännettyä rytmin. Minä menen viimeisenä aamuna 7.30 nukkumaan ja herään 11.30 yleensä, joskus aikaisemminkin. sitten on ihan hyvä hiukan rentoutua ja menen sitten hakemaan lapset ja pystyn nukkumaan taas illalla normaalisti enkä kuku koko yötä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei sitä varten, että sä oot varannut ajan nyt sit vaikka sille gynekologille.
Tämä paska äiti vie lapsensa huomenna aamulla hoitoon vaikka en mene työharjoitteluun vaan menen lääkäriin. Hyi mua. Mä vain näen järkevämpänä viedä likan hoitoon kuin rehata lääkärille mukaan 200km päähän.
Senkus viet, mut ei se silti oikein, sääntöjen mukasta, ole =)
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muijat, akat, paskankaan väliä niiden mielipiteillä :/ Ootte te kyllä aikusia ihmisiä kypsine mielipiteineen. Niille samoille akoille te kuitenki viette lapsenne hoitoon, luulis jotain kunnioitusta toista ihmistä ja ammattiryhmää kohtaan olevan...
Ja se päiväkoti on oikeesti vain sitä varten, että lapset on siellä silloin kun vanhemmat on töissä tai nukkumispäivällä, ei sitä varten, että sä oot varannut ajan nyt sit vaikka sille gynekologille.
No mukaanko ne muksut pitäisi sinne tutkimuspöydän viereen ottaa?