on se niin helppoo olla kotona lasten kans!!(turhis)

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
tänäänki aamusta lapset leikki kahestaan vaikka kuin kauan eikä tullut kuin ihan pikku kinaa välillä (siis se oli niin ennen kokematonta!!!) ja siinä ehin sitten jopa touhuilla ja järjestellä hieman paikkoja ja tehä ruan.. terassilla syötiin ja sit penskat kirmas leikkiin hiekkalaatikolle.. mikäs siinä oli istuskellessa terassilla kahvia juodessa.. :) mulla on niin kiltit lapset! nyt on päivän lepohetki ni nätisti kattovat muumia :) :heart: (joo tiedän, ei kannattas puhua tällasesta autuudesta mitään..se on kuitenki ihan varma että kohta ne tappelee ja resuaa ja mulla kiristyy pinna..) mutta nautitaan nyt tästä hetkestä, kun se kerrankin on koittanut! :D B)

Mulla iankin niin helpooa tää elämä näiten lapsien kanssa täällä,nytkin isompi meni naapuriin leikkii ja pikkuinen nukkuu.
No mulla meni niska tas jumiin että puolustelen sillä täällä notkumista kun en uskalla pljon mitään tehdä

:ashamed: mäkin ajattelin ihan kokeeksi olla tässä niin kauan kuin mahollista.. vielä ne ovat nätisti.. vaan kuinkahan kauan :D täytyy vissiin kohta alkaa jotain välipalaa niille tarjoaan, ettei ainakan nälän takia aleta sitten kärtyään..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:32 Riemurasia kirjoitti:
:ashamed: mäkin ajattelin ihan kokeeksi olla tässä niin kauan kuin mahollista.. vielä ne ovat nätisti.. vaan kuinkahan kauan :D täytyy vissiin kohta alkaa jotain välipalaa niille tarjoaan, ettei ainakan nälän takia aleta sitten kärtyään..

mulla on vielä käytössä tää äitin oma hetki-eli päikkärit :D
kohta ne rusinat varmaan jo herää

Yhteistyössä