On se muuten mieltä ylentävää tulla pitkän matkan päästä kouluun ja vasta perillä saa tietää, että aamun tunteja ei oo

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Linja-auton takia oon koululla aina n.varttia tai 20 vaille 8 vaikka tunnit alkaas vasta kymmeneltä. No tänään tuntien piti alkaa 8.30, mutta vähä ennen tuota sain tietää, että opettaja on kipiä. Toinen opettaja toi tehtävälaput ja jätti ne mulle, että annan muille ne. Kyllä luokkakaveritki ilahtu...

Seuraavat tunnit alkaa vasta 12.20, että tämän ku olis tienny niin olisin tullu tänne vasta päivällä. No ei muuta ku tehtävää tekemään äärettömän virkiänä ku on pitäny nousta kukon pieremän aikaan. :kieh:

On muuten tosi veemäistä. Meillä opettajat eivät vaivaudu ilmoittamaan tuntiperuutuksista koulun intrassa ja osa mun luokalta tulee koululle yli 50 km:n päästä. Itselläni on noin 15 km koululle, mutta ottaahan se silti päähän, jos on turhaan tuolla ruuhkassa istunut.

On muuten tosi veemäistä. Meillä opettajat eivät vaivaudu ilmoittamaan tuntiperuutuksista koulun intrassa ja osa mun luokalta tulee koululle yli 50 km:n päästä. Itselläni on noin 15 km koululle, mutta ottaahan se silti päähän, jos on turhaan tuolla ruuhkassa istunut.

Mulla on matkaa n.80km ja linja-autot täältä kotipaikkakunnalle lähtee klo:16 ja 16.20... Tänään toki olis baarimestarikoulutusta iltaopiskeluna, mutta saa nähdä jaksanko näin pitkää päivää puolikuntoosena koska sitte olisin kotona vasta yhdentoista aikaan illalla. Ja pitää kiertää Seinäjoen kautta, että pääsen kotio.

Mies käy iltakoulus. kyl vituttaa kun lähtee töistä puol tuntia aikasemmi,ajaa 100km vain huomatakseen et tunteja ei ole. mä en käsitä kuinka voi tänä päivänä olla niin järjettömän vaikeaa pistää joku ryhmäviesti et tunnit peruttu!

[QUOTE="viima";27431911]Mies käy iltakoulus. kyl vituttaa kun lähtee töistä puol tuntia aikasemmi,ajaa 100km vain huomatakseen et tunteja ei ole. mä en käsitä kuinka voi tänä päivänä olla niin järjettömän vaikeaa pistää joku ryhmäviesti et tunnit peruttu![/QUOTE]

No onpa kiva! :headwall:

Mulle tieto tästä olis pitäny tulla ennen kuutta etten turhaa lähde matkahuoltoon. Meidän ryhmällä on facebookis oma ryhmä jonne voi helposti laittaa tällääset asiat. Mutta ei ne kyllä mua hyödytä jos asiasta kerrotaan vasta reilusti kuuden jälkeen.

Mulla on niin mukava työpaikka että saan tulla ja mennä vähän miten sattuu, joten päiväkoulu ja päivätyö sopivat sinäänsä oikein hyvin yhteen.
Mutta nuo peruutukset v*tuttaa niin penteleesti! Täälläkään osa opettajista ei vaivaudu laittamaan sitä viesti intraan, en käsitä miten se on joillekin niin helvetin hankalaa >:(

Itseltäni on siis suoraan kuukausipalkasta pois aina kun lähden kouluun, ja se sapettaa kun ensin 30min ajan sinne (etenkin talvipakkasilla), odotan siellä muiden kanssa sen pakolliset 20min, ja sit takaisin töihin 30min. Niin turhauttavaa!!

Mulla on niin mukava työpaikka että saan tulla ja mennä vähän miten sattuu, joten päiväkoulu ja päivätyö sopivat sinäänsä oikein hyvin yhteen.
Mutta nuo peruutukset v*tuttaa niin penteleesti! Täälläkään osa opettajista ei vaivaudu laittamaan sitä viesti intraan, en käsitä miten se on joillekin niin helvetin hankalaa >:(

Itseltäni on siis suoraan kuukausipalkasta pois aina kun lähden kouluun, ja se sapettaa kun ensin 30min ajan sinne (etenkin talvipakkasilla), odotan siellä muiden kanssa sen pakolliset 20min, ja sit takaisin töihin 30min. Niin turhauttavaa!!

Kysyin kerran ihan asiallisesti yhdeltä meidän amk:n opettajista, että mitä tarkoitusta varten Intra tmv. tiedotusjärjestelmä on olemassa, kun opettajat eivät tunnu sitä käyttävän ainakaan siihen, että oppilaille tiedotettaisiin asioista ja muutoksista. Sain vastaukseksi epämääräisen mulkaisun.

Meiltä kerran jopa kerättiin puhelinnumerot, jotta opettajat voivat laittaa tekstiviestin, jos tunteja on peruttu tai on muuta akuuttia asiaa. Yhtään viestiä en ole tässä kolmen vuoden aikana saanut, vaikka niitä turhia reissuja kouluun ja takaisin on ollut ihan riittävästi.

Todella tympiää tuollaanen! Mä en tajua miks on niin vaikiaa ilmoottaa, että tunteja ei oo.

[QUOTE="vieras";27432076]Miksi sun pitää vastata aina noin vittumaisesti, vaikka toiset yrittää hyvällä? Taidat kuulua niihin jotka ruikuttaa ja ruikuttaa ja ruikuttaa vielä lisää, jos joku kehtaa koittaa auttaa...[/QUOTE]

Vastaa tähänki, että mähän kirjootin jo alootukseen, että rupian tekemään tehtävää... Ja kai mä saan vastata miksi en lähde mihinkää.

Ja missä kohtaa mä pyysin mitää apua? En mä tää toimettomana istu vaan annettu tehtävä etenee koko aika. Kai sitä saa kuitenki ihmistä vituttaa ku tulee tällääsia juttuja ja turhaan tulee kymmenien kilometrien päähän.

Viimeksi muokattu:
Kysyin kerran ihan asiallisesti yhdeltä meidän amk:n opettajista, että mitä tarkoitusta varten Intra tmv. tiedotusjärjestelmä on olemassa, kun opettajat eivät tunnu sitä käyttävän ainakaan siihen, että oppilaille tiedotettaisiin asioista ja muutoksista. Sain vastaukseksi epämääräisen mulkaisun.

Meiltä kerran jopa kerättiin puhelinnumerot, jotta opettajat voivat laittaa tekstiviestin, jos tunteja on peruttu tai on muuta akuuttia asiaa. Yhtään viestiä en ole tässä kolmen vuoden aikana saanut, vaikka niitä turhia reissuja kouluun ja takaisin on ollut ihan riittävästi.

Just. On vissiin monen opettajan tapa tuo. Kuinka edes kehtaavat?!

Vastaa tähänki, että mähän kirjootin jo alootukseen, että rupian tekemään tehtävää... Ja kai mä saan vastata miksi en lähde mihinkää.

Ja missä kohtaa mä pyysin mitää apua? En mä tää toimettomana istu vaan annettu tehtävä etenee koko aika. Kai sitä saa kuitenki ihmistä vituttaa ku tulee tällääsia juttuja ja turhaan tulee kymmenien kilometrien päähän.

Toki saa, mutta vastata voi eri tavalla eikä naama norsunvitulla tokaisten. Oletko varma, että luokkakaverit eivät vittuillessaan ilmoittaneet sinulle? Meillä nimittäin oli luokassa yksi todella veemäinen tyyppi ja tahalleen tehtiin ettei sille ilmoitettu muutoksista.

[QUOTE="vieras";27432211]Toki saa, mutta vastata voi eri tavalla eikä naama norsunvitulla tokaisten. Oletko varma, että luokkakaverit eivät vittuillessaan ilmoittaneet sinulle? Meillä nimittäin oli luokassa yksi todella veemäinen tyyppi ja tahalleen tehtiin ettei sille ilmoitettu muutoksista.[/QUOTE]

Mä olin ensimmääsenä paikalla, mulle annettiin tehtävälaput muille jaettavaksi. Odotin luokas muita ryhmälääsiä jotka ei tienneet tästä yhtää sen enempää. Kirjootin kyllä alootukses yhtä sun toista, mutta ku ei jotkut näköjään osaa lukia.

Jos mä en tää vastaa teitä miellyttäen niin se ei kerro sitä minkälaanen mä oon koulus tai missää muuallakaa. Naurettavaa tehdä tuollaasia oletuksia vaikka ei edes tunne mua.

Mä olin ensimmääsenä paikalla, mulle annettiin tehtävälaput muille jaettavaksi. Odotin luokas muita ryhmälääsiä jotka ei tienneet tästä yhtää sen enempää. Kirjootin kyllä alootukses yhtä sun toista, mutta ku ei jotkut näköjään osaa lukia.

Jos mä en tää vastaa teitä miellyttäen niin se ei kerro sitä minkälaanen mä oon koulus tai missää muuallakaa. Naurettavaa tehdä tuollaasia oletuksia vaikka ei edes tunne mua.

Oi että sä olet sitten kiva ihminen. Luin kyllä aloituksen, mutta vastasinkin ennemmin yleisesti että me ei tälle yhdelle vittupäälle edes kerrottu muutoksista, jos kuultiin ja ajattelin että jos tätä enemmänkin tapahtuisi niin oisko syy sinussa. Ja mä en usko, että ihminen joka on veemäinen ruikuttaja aina täällä on täysin erilainen livenä.

[QUOTE="vieras";27432592]Oi että sä olet sitten kiva ihminen. Luin kyllä aloituksen, mutta vastasinkin ennemmin yleisesti että me ei tälle yhdelle vittupäälle edes kerrottu muutoksista, jos kuultiin ja ajattelin että jos tätä enemmänkin tapahtuisi niin oisko syy sinussa. Ja mä en usko, että ihminen joka on veemäinen ruikuttaja aina täällä on täysin erilainen livenä.[/QUOTE]

peesi!

peesiä täältäkin, ilmeisesti aloitus oli vain tarkoitettu alkamaan riitaa. Jos yrittää piristää, ap haukkuu osallistujat, jos olisi sanonut että hyvä juttu, jääpähän aikaa tehdä niitä tehtäviä, ap haukkuu (katsokaapa kuinka vastaa tähän viestiin haukuilla ja haleilla). Jos olisin hänen luokkatoverinsa, en kertoisi mitään tietoja. Ja ap, huomaa, JOS olisin ;) mähän voin vaikka ollakkin.

mun mielestä scarlet ei pyytänyt mitään piristyksiä. ja se et aina joka kerta lähtee kahville kun opettajat ei oo jaksaneet ilmoittaa niin alkaa sekin tympiä. sen ajan olis vonu tehdä jotain muutakin kuin kahvetella kaupungilla.eri asia jos sattuu joskus mut amk:ssa ainakin näyttää olevan enemmän tapa kuin poikkeus et tunnit perutaan noin 10min ennen tunnin alkua tai sit sitä ei koskaan ilmoiteta missään. ja se nyppii eikä siihen auta mikään pullakahvi.

Yhteistyössä