O
On se kumma
Vieras
Toivoisin, että äidit muuttuisivat kilteiksi! Syystä että äidit ovat (ainakin toisilleen) TOSI KAMALIA. Aion laittaa alle kolmevuotiaani tarhaan! Olen ilmeisesti murhamies ja rääkkääjä! Kukaan ei sano sanaakaan siitä, että olen onneton kotona ja lapseni myös! Hoito on siis paras ratkaisu! Mutta kun en kelpuuta edes perhepäivähoitajaa vaan haluan lapseni TARHAAN! Minulle sanotaan, että tarhassa kukaan ei katso lapseni perään! Excuse me! Sama henkilö juuri sanoi, että on hoitanut kaikki lapsensa kotona.. Mistä sitten huonot kokemukset? Enemmän minä pelkään, ettei kukaan katso perhepäivähoitajan perään!!
Yhteenvetona vielä: Haluan opiskella! Lapseni ei pääse ulos kuin kerran kahdessa viikossa, hän repii verhot alas ja syö kukkasia, kun en ehdi vahtimaan (minulla on myös yksivuotias). Lapseni tykkäisi leikkiä muiden lasten ja aikuistenkin kanssa, piirtää, juosta, laulaa.. Minä en ehdi, jaksa enkä myöskään enää halua! Minä en tuomitse niitä, jotka hoitavat lapsiaan kotona vaikka koko ikänsä, mutta minua syyllistetään siitä, että yritän saada asiat paremmaksi!
Yhteenvetona vielä: Haluan opiskella! Lapseni ei pääse ulos kuin kerran kahdessa viikossa, hän repii verhot alas ja syö kukkasia, kun en ehdi vahtimaan (minulla on myös yksivuotias). Lapseni tykkäisi leikkiä muiden lasten ja aikuistenkin kanssa, piirtää, juosta, laulaa.. Minä en ehdi, jaksa enkä myöskään enää halua! Minä en tuomitse niitä, jotka hoitavat lapsiaan kotona vaikka koko ikänsä, mutta minua syyllistetään siitä, että yritän saada asiat paremmaksi!